قبلا وقتی اسم Unreal Engine برسر زبان میامد، ناخودآگاه همه یاد بازیهایی همچون. . .
ناجی یا قاتل؟ بررسی عملکرد ضعیف Unreal Engine در نسل حاضر

بررسی بازی Dungeon Stalkers
اگر بخواهید یک بازی سریع و لذتبخش در سبک PVE یا PVP را تجربه کنید که شخصیتهای. . .

نقد و بررسی Bendy Lone Wolf
در دنیای بازیهای ترسناک و سبک Horror، همیشه نامهای بزرگی چون Resident Evil،. . .

دستهبندی - نقد و بررسی
review یا نقد و بررسی صورت گرفته بر روی بازی ها. در این دسته نقد و بررسی های صورت گرفته بر روی بازی ها نمایش داده می شوند. نقد و بررسی
بررسی بازی های بر روی PC و PlayStation و XBOX صورت می گیرد.
بازی Subnautica به دوران اوج بازیهای سبک Survival و Early Access تعلق دارد. دورانی که همه عناوین این سبک با تمرکز بر کلیشه مبارزه و زنده ماندن در دنیایی مملو. . .
باید قبول کنیم که بازی سازی هنر است. هنری که به راحتی و در مدت زمانی کوتاه بقیه هنرها را در خود جمع کرد و پرورش داد و برای خودش استفاده کرد. کودکی که حدودا نیم. . .
همانند سبک Survival که چند سال پیش داغ بود و سازندگان بسیاری برای استفاده از تب اینگونه بازیها به سراغ آن رفتند، امسال نوبت Battle Royal بود. این سبک که نام. . .
بازیهای مبتنی بر مخفیکاری اولشخص و ترسناک طی سالهای گذشته محبوبیت قابل توجهی پیدا کردهاند. در بیشتر این عناوین شخصیت اصلی قابلیت دفاع از خود را ندارد و در. . .
استودیوی Telltale Games از آن دست استودیوهایی نیست که با بازیهای بسیار بزرگ و یا بودجههای چند ده میلیون دلاری و گرافیک بسیار زیبا گیمرها را مجذوب خود کند. . .
در چند سال گذشته فیلمهای Guardians of the Galaxy به یکی از محبوبتترین فیلمهای ابرقهرمانی تبدیل شدند و محبوبیت بسیار زیاد آن باعث شد تا Telltale Games به فکر. . .
در سالهای پیش از شکلگیری و فراگیر شدن بازیهای ویدئویی، بازیهای بهقولمعروف Pen and Paper فقط با استفاده از تعدادی کارت ساده و با تکیهبر تخیل انجام. . .
بازیهای مبتنی بر وسایل نقلیه معمولا در مورد مسابقه دادن و رقابت با حریفان مختلف هستند. البته در این میان استثناهایی وجود دارند ازجمله سری Euro Truck Simulator. . .
معمولا ناشرهای حاضر در صنعت بازی با عرضه نسخههای ریمستر به دنبال بررسی بازار برای آینده بازی خود هستند اما در این میان پیش میآید که تمرکز اصلی روی ارتقای. . .
برخلاف چیزی که تصور میشود، معمولا اقتباسها به دنبال جذب مخاطبی هستند که شاید حتی توجهی به منبع اقتباس نداشته. یکی از دلایلی که برای سالها بازی فیلمها چنین. . .
از زمانی که سبک Rougelike در دنیای بازیها گسترش پیدا کرد، مکانیکهای آن در سبکهای مختلفی از اولشخص گرفته تا نوبتی به کار گرفته شده. حالا نوبت Everspace است. . .
عرضه سالانه Call of Duty به عادتی تکراری برای همه تبدیل شده است، اثری که سال گذشته ثابت کرد علاوه بر اینکه نمیتواند گیمرها را سر ذوق آورد بلکه به راحتی آنها. . .
وضعیت انتشار بازیهای شوتر اول شخص (FPS) طی سالهای گذشته را میتوان تنها با یک جمله توصیف کرد: «سالی یک بازی خوب». البته نه اینکه ما ناراضی باشیم بلکه کاملا. . .
هنگامیکه در سال 2015 شماره اول Star Wars Battlefront عرضه شد، باوجود مشکلات فراوان مانند نبود قسمت تکنفره، کمبود محتوا در ابتدا و جدا افتادن مخاطبها باعرضه. . .