تریلر

تماشای آپدیت آخر No Man’s Sky را از دست ندهید


با تماشای آخرین تریلر No Man’s Sky متوجه تفاوتهای ایجاد شده می شوید و قرار است این آپدیت هفته آینده برای این بازی منتشر شود. آپدیتی که Beyond نام دارد و تغییرات زیادی را در این بازی اعمال می کند.

وی جی مگ: این آپدیت جدید برای  هفته آینده در دسترس خواهد بود و بعد از این آپدیت تقریبا پروژه جاه‌طلبانه ای که سازندگان این بازی یعنی Hello Games، چند سال پیش از آن صحبت میکردند را خواهیم دید و بازی به سطح همان چیزی که قبل از عرضه در موردش صحبت میکردند خواهد رسید. البته که تریلرهای قبل از عرضه این بازی با خود بازی در هنگام عرضه بسیار بسیار تفاوت داشتند و این مساله باعث مشاجره های بسیاری شد.

بعد از آپدیت جدید شاهد یک بازی جدید خواهید بود که نشان می دهد تیم سازنده 3 سال متوالی در حال ساخت و آپدیت این بازی بوده و با اضافه کردن فیچرها و قابلیتهای متنوع به طور کلی بازی را متحول کرده است. چیزی که در تریلر Beyond شاهد هستیم تنوع گیاهی جانوری بیشتر و بخش مولتی پلیر متنوع است ولی چیزی که رسما میدانیم اینست که این آپدیت بزرگ چهاردهم آگوست (23مرداد) منتشر می شود و VR هم به این بازی اضافه می شود و بخش مولتی پلیر هم پیشرفت بسیاری داشته است.

تحریریه وی جی مگ

تحریریه وی جی مگ

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

5 + هشت =