تریلر

تماشا کنید: تریلر بازی DARQ

شرکت بازی سازی مستقل Unfold Games بازی جدیدش را معرفی کرد. این بازی که مدت زیادیست در حال ساخت است دارای تمی روانشناختی و البته ترسناک (Horror) دارد و قرار است برای ماه آینده برای PC منتشر شود. این بازی فعلا قرار است از طریق استیم در تاریخ پانزدهم آگوست یعنی بیست و چهارم مرداد منتشر شود و هنوز حرفی از عرضه آن روی Epic Games Store یا GOG زده نشده.

وی جی مگ: سازندگان بازی قبلا در مصاحبه هایی اعلام کرده اند که این بازی برای کنسولها نیز عرضه می شود ولی تاریخ دقیقی اعلام نشده و به صورت ضمنی کمتر از یک سال از عرضه PC را در نظر گرفته اند. احتمال عرضه این بازی قبل از پایان سال خورشیدی روی کنسولهای نسل هشتمی وجود دارد.

تریلر جدید از این بازی منتشر که که فضا و حال و هوای آن را نشان می دهد و محیط ترسناک و شخصیتهای کابوس وار آن را به نمایش می گذارد. بازی DARQ داستان Lloyd را بازگو می کند که در یک خیال واضح و شفاف گیر افتاده است که به ناگهان ان خیال شفاف و زیبا تبدیل به یک کابوس تمام عیار می شود و نمیتواند از آن رها شود.

لوید با کند و کاو و جستجو در گوشه های تاریک ناخودآگاهش، میکوشد تا در این کابوس زنده بماند و خود را با استفاده از قوانین فیزیک و قوانین عجیب دنیای خیال نجات دهد. جدا از معماهای پراکنده ای که با جاذبه و گرانش تعبیه شده اند، لوید باید از حالتهای مخفی کاری نیز به هنگم دیدن دشمنان استفاده کند. او هیچ شانسی برای مبارزه یا فرار از دست دشمنان قوی تر از خود ندارد و بنابراین باید از دیده شدن و گیر افتادن به دست آنها فرار کند.

میثم قربانی

میثم قربانی

مدیر سایت

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

نوزده + نه =