تریلر

تماشا کنید: تریلر بازی Life is Strange 2

وی جی مگ: در شرایطی که چند هفته پیش بالاخره رونمایی اولیه از بازی Life is Strange 2 صورت گرفت اینبار نوبت به تریلر جدید این بازی ماجراجویی رسیده که کار ساخت آن را استودیو Dontnod برعهده دارد و قرار است که توسط Square Enix منتشر شود. بازی که فصل اول آن عملکرد موفقی داشت.

به گزارش وی جی مگ، در جریان تریلر بازی Life is Strange 2 می‌توان صحنه‌ تصادفی را مشاهده کرد که احتمالا نقش کلیدی در داستان بازی داشته و باعث می‌شود که ماجرایی جدید در ساختار دنیای این اثر شکل بگیرد. جدای از این مسئله Square Enix اعلام کرده که رونمایی کامل از بازی Life is Strange 2 در تاریخ 20 آگوست (29 مرداد) صورت می‌گیرد و احتمالا باید در این روز شاهد انتشار جزئیات و تریلر جدیدی از ساخته Dontnod باشیم.

پیش‌تر اعلام شده بود که قرار است اولین قسمت از فصل دوم این مجموعه بازی که تحت عنوان Life is Strange 2 شناخته می‌شود در تاریخ 27 سپتامبر (5 مهر) منتشر شود. هنوز جزئیات دقیق انتشار قسمت‌های بعدی و تاریخ عرضه آنها به صورت عمومی اعلام نشده. در نهایت نیز باید به این نکته اشاره کرد که بازی Life is Strange 2 برای PC، PS4 و Xbox One منتشر می‌شود.


دانلود با کیفیت 1080p

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

5 × چهار =