تریلر

تریلری از بازی Resident Evil 4 Ultimate HD Edition

تریلری از بازی Resident Evil 4 Ultimate HD Edition 1

همانطور که در خبرها خواندید بازی Resident Evil 4 Ultimate HD Edition در اسفندماه برای PC عرضه می شود. تریلری از این بازی را که HD شده است و با سرعت 60 فریم بر ثانیه روی PC قابل اجرا می باشد را می توانید مشاهه کنید. لدت کامل یک بازی بسیار خوب از سری RE را می توانید با این بازی تجربه کنید.

تریلری از بازی Resident Evil 4 Ultimate HD Edition 2
50MB
میثم قربانی

میثم قربانی

مدیر سایت

7 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

17 − 5 =

  • دوستان عزیز دقت کنید که کیفیت بازی بهتر شده و HD شده .
    polygon ها تغییری نکرده و به این دلیل هست که شما فکر میکنید چیزی عوض نشده . 😉

  • والله تکسچراشو و آبجکتایی که توی تریلر دیدم با همون کیفیت و ماتی توی نسخه اصلیش بود . یا توی تریلر درست مشخص نبود . یا کلا از مزه افتاده که من زیاد به دلم ننشست! :evilgrin:

  • کیفیتش خیلی خوب شده و فکر کنم دیگه این بازی بیشتر از این با کیفیت تر نشه چون به هر حال یه بازی قدیمیه و بیشتر از این انتظار نمیره ازش .
    منتظرم که عرضه بشه .

  • بارها خواستم نسخه HD این بازی رو بر روی Ps3 بازی کنم ولی نمی دونم چرا دستم به بازی نمی رفت و دوست داشتم بر روی PC تجربش کنم که اونم به لطف کپکام بزودی بازی می کنیم.
    کپکام منو خیلی دوست داره :rotfl:

  • ای بابا این که همون بود هیچ فرقی نکرده ! قشنگ خود خودشه همون قبلیس که بازیش کرده بودم قبلا. چیش HD شده ؟ اصلا به نظرم گرافیکش فرقی نکرده بود :no:

    • توی نسخه ی HD که گرافیک بازی زیاد نمیشه! فقط کیفیت و اندازه ی تصویری که نشون داده میشه به 720P تغییر پیدا میکنه!!! و کیفیت تکسچر ها هم تا حدودی واضح تر و بیشتر میشه. شما میگین نسخه ی HD نمیگین Remake که!
      دوستان تنها فرقی که این نسخه با نسخه ی کنسولی داره اینه که فریم ریت بازی به 60 فریم ارتقاع پیدا کرده که قابل ستایشه.
      با اینکه همین چند وقت پیش نسخه ی HD رو روی PS3 بازی کردم ولی بی صبرانه منتظر این نسخه ی جدید هستم. احتمالا تجربه ی خوبی باشه.