تریلر

تریلر بازی Capsule Men

تریلر بازی Capsule Men 1

بازی مردان کپسولی در مورد جنگ بین خیر و شر است. البته اینبار با مضمونی کودکانه و جالب. نیروهای شر (بیماری سرماخوردگی) داخل بدن یک پسر بچه رفته اند و او را مریض کرده اند و کاراکترهای اصلی بازی در نقش نیروهای خیر و از طریق تزریق یک امپول و قرصهای سرماخوردگی وارد بدن پسر بیمار میشوند تا با میکروبها مبارزه کنند. سازنده این بازی شرکت هنر سه بعدی پارسه می باشد که بازی متوسط گاندو را در کارنامه خود دارد. همچنین حامی این بازی سازمان رسانه های دیجیتال می باشد. هنوز پخش کننده این بازی مشخص نشده است و تاریخ دقیق عرضه بازی نیز مشخص نیست ولی احتمال دارد این بازی در فصل پاییز و در مدارس کشور پخش شود. در تریلر زیر گوشه هایی از گیم پلی بازی نیز به نمایش گذاشته شده است.

[download id=”1524″]                                           [download id=”1525″]

 

میثم قربانی

میثم قربانی

مدیر سایت

16 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

6 + نه =

  • گرافیک بازی خیلی خوب کار نشده و ایده بازی هم از روی یک انیمشین ساخته شده!
    خیلی جالبه رسانه از این بازی حمایت کرده!!!
    رسانه در مقابل بنیاد ملی قابل مقایسه نیست همیشه بنیاد بازیهای فاخر حمایت کرده و می کند.

  • تریلر رو دیدم بنظرم بازی خوبیه از نظر فنی که تقریبا خوب کار کردن گرافیکش هم برای یه بازی فانتزی خوبه و بهتر هم میتونه باشه سبکش هم یه جورایی ادونچر حساب میشه در نتیجه تنوع توش زیاده در کل خوشم اومد ازش

  • من یه چیزی می گم شما هم لطفا منطقی ج.اب بدین.درسته که در ایران قانونی برای این چیز ها وجود نداره.ولی ایا قرار دادن این بازی ها یا فیلم هایی که در سایت های دیگری بصورت کاملا مجانی هست و هر کسی می تونه دانلود کنه درسته؟از نظر قانونی و شرعی درسته؟ممکنه یکی بگه خوب شما دانلود نکن یا براش وقت ندار.وقتی شما به این شکل اینارو همینطوری مجانی میزارین اگه کسی اشتباهی کرد شما هم می تونین مقصر باشید.چند سال پیش اصلا این چیز ها وجود نداشت.همان موقع عم بهترین موقع نه تنها برای من بلکه برای خیلی ها بود.شوزش در اومده.خیلی خسته کننده هست.ایا دانلود این چیزها از نظر شرعی مجازه؟یعنی کار اونایی که دانلود می کنند درسته.اصلا دانلود رو بیخیال.خود گیم بازی کردن و دانلود فیلم و دیدنش اشکال نداره.با بیچاره کردن دیگران به کجا می خوان برسند.یعنی دانلود بازی و کلا گیم بازی کردن اشکالی نداره.اگر یکی اصلا تا اخر عمرش گیم بازی نکنه و فیلم نبینه چیزی رو از دست داده؟؟چوا انگار یک جور تحمیله.یعنی اگر دانلود نکنه مثلا احساس میکنه عقبه.لطفا جواب بدین خیاله افرادی که مثله من واقعا نگرانند رو راحت کنین.

  • واقعا خوشم اومد ما به جای این که بریم این همه بازی های شوتر ضعیف بسازیم با توجه به این که ما هنوز به اون قدرتی دست پیدا نکردیم که یه بازی شوتر استاندارد بسازیم این جور بازی هایی می تونن تو صنعت گیم حرفی برای گفتن داشنه باشن .

  • ایده این بازی کپی شده از یک بازی دیگست که در این بازی کمی تغییر دادن خدارو شکر قانون کپی رایت اینجا معنایی نداره!!!

  • بازی یعنی خلاقیت و تنوع و سرگرمی
    این بازی بیشترشو داره
    ایده جالبیه
    فقط کاش داستانش کلیشه ای نباشه
    بعد میبینیم بازی های که براشون خرج میشه چی میشن
    من از اینطور بازی ها رو در برابر شوتر ترجیح میدم

  • موضوعی که برای بازی انتخاب شده بود موضوع خوبی یود
    گرافیکشم بد نبود ،از خیلی از بازی های ایرانی سر تره
    در کل بازی جالبی یود
    به امید پیشرفت روز افزون صنعت بازی سازی در ایران

  • سلام.مهمترین نکته مثبتی که به نظر من تو این بازی به چشم میخوره ابتکار وخلاقیته.تا حالا بازی نداشتیم که تو بدن باشه و با میکروب و ویروسها مبارزه کنیم. بازی جالبی بود.اومد حتما میخرمش!!!