تریلر

تریلر لانچ بازی Dreams


بالاخره با تاریخ عرضه بازی Dreams رسیدیم. بازی ای از سازندگان Little Big Planet و Tear Away یعنی Media Molecule که به نظر می رسد اینبار با یک بازی بسیار جالب و عجیب تر از قبل روبرو باشیم. تریلر لانچ بازی Dreams را در ادامه می توانید مشاهده کنید.

بازی Dreams دنیای متفاوتی را قرار است خلق کندو یک دنیا که در واقع این گیمرها هستند که آن را می توانند توسعه و بسط دهند. شاید بازی دریمز دریچه ی جدیدی را به روی گیمرها باز کند و شاید هم با همان ایده های کوچک LBP به صورت آپدیت شده روبرو باشیم. به هر حال تا انجام این بازی و غرق شدن در دنیای آن نظری نمی توان داد.

دانلود 1080

دانلود 720

دانلود 360

 

میثم قربانی

میثم قربانی

مدیر سایت

11 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

3 × یک =

  • اقا یه صندلی داغ برو از یکی دلمون پوسید چرا سایت های ایرانی دارن یکی یکی کم تر و کمتر میشن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

      • خو صندلی داغ چی میسه پس؟ میثم یادت رفته این سایت خودت بود که فیچر محور بود و خیلیا اصن نمی دونستن پادکست و این چیزا چی هس اصن ولی الکی افتادن جلو! یه تحرکی چیزی انجام بده مث سابق . به ولا حالم گرفته هست از این سایت ها

  • میثم دقیق میگی که LBP چه سبکی بود و کلا باید توش چکار میکردی؟ صرفا باید توش مرحله خلق میکردی یا مرحله های از پیش طراحی شده هم داشت؟ چون من اینارو با پلی 3 نرفتم. ممنون میشم مینیمال توضیح بدی
    راستی تیمت چقد کم شده 🙁

    • در مورد تیم زیاد مهم نیست. فکرشم نکن.
      د رمورد بازی.
      LBP شماره 1 و 2 زیاد مرحله سازی توش برجشته نبود. یه پلتفرمر جذاب و جالب بود که شخصی سازی توش خیلی نقش داشت. حتی تو روند بازی هم شخصی سازی نقش داشت و گاهی رنگ کردن و تغییرات اجازه میداد بازی رو ببری جلو. تو 3 میتونستی مرحله بسازی و شیر کنی. یه عدد عجیبی هم ملت مرحله ساخته بودن و شیر کرده بود که خیلی زیاد بود. خود بازی پلتفرمر 2.5 بعدی بود که لذت بخشم بود. ولی بخش بزرگش بخش مرحله یازی بود.
      دریمز هم ایده ش از LBP 2 به سر سازندگانش زده بود. دنیای که گیمرها بتونن خودشون بازی خلق کنن. و فکر میکنم دریمز بازی عجیبی باشه. باید منتظر تمام نشدن این بازی باشیم. همین الان Pushsquare بهش 10 از 10 داده. البته که این مدیا زیر نظر سونیه و psفنه ولی به هر حال نمره های بالایی میگیره این بازی.البته اگر یه سری مثل DS عقده ای بازی و کج فهم بازی در نیارن.

      • ای بابا…
        ولی راجب یازی
        پس نسخه اول و دوم هم طراحی مرحله توشون ممکن بوده اره؟
        نسخه سه ش ارزش خرید داره؟ تیر اوی چطور چون اصن نمی دونستم ریمسترش هم هست برا پلی فور!

      • 3 رو حتما بخر.
        تیر از نظر من عالیه. یه دنیی عجیب و سورئال. بازی خیلی عجیبه. من با داستانش به شدت حال میکنم با اینکه خیلی ساده است. خیلی مفاهیم قریبی داره. توجه کن قریب. من رو ویتا دارم و Ps4 هم دارمش.

      • پس درود بر سونی کبیر با این همه انحصاری خوشگل . رفت تو لیست خرید

        پس نسخه اول و دوم هم طراحی مرحله توشون ممکن بوده اره؟

      • اگه خیلی به ساخت مرحله علاقه داری باید Super Mario Maker رو تهیه کنی.حتی Level designer ها هم از هم ازش استفاده میکنند و مسابقه طراحی هم براش برگزار میشه و به بهترین طراحی ها جایزه داده میشه.البته نسخه اول انحصاری 3Ds و نسخه دوم هم فقط برای switch عرضه شده.