GamesCom 2019 تریلر

تریلر معرفی بازی One Punch Man: A Hero Nobody Known را تماشا کنید


به احتمال زیاد نام انیمه One Punch Man را شنیده اید. انیمه ای که بر اساس مانگایی با همین نام ساخته و منتشر می شود که تاکنون دو فصل از آن منتشر شده است. حالا در نمایشگاه گیمز کام 2019 تریلر معرفی بازی One Punch Man: A Hero Nobody Known منتشر شد که در ادامه می توانید آن را مشاهده کنید.

وی جی مگ: کسانی که با این انیمه و شخصیت اصلی آن یعنی سایتاما آشنا باشند، می‌پرسند که با توجه به نابود کردن تمامی دشمنان با یک مشت، چگونه او در یک بازی قرار میگیرد و چه مراحلی را باید طی کند؟ ولی مساله اینجاست که در این بازی دقیقا همانند بازی های تاور دیفنس باید مدت زمانی را با دشمن مبارزه کرد تا سایتاما برسد. البته در بازی بخشهای دیگری نیز وجود دارد و حضور کاراکترهای دیگر این انیمه در بازی نیز گواه همین مساله است. این بازی برای PS4 و XBOX One توسط Bandai Namco عرضه می شود و هنوز تاریخ دقیق عرضه آن مشخص نشده.

قابل ذکر است که یک نسخه از این بازی برای iOS و Android با نام One Punch Man: Road to Hero نیز معرفی شده. شاید بهتر باشد قبل از انجام این بازی، انیمه One Punch Man را یک بار تماشا کنید تا با سایتاما و رفتارهای عجیب او بیشتر آشنا شوید.

میثم قربانی

میثم قربانی

مدیر سایت

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

3 × چهار =