تریلر

تریلر گیم پلی بازی Street Fighter VS Tekken Vita

تریلر گیم پلی بازی Street Fighter VS Tekken Vita 1

Capcom در حال دور شدن از عرضه بازی های کلاس A می باشد و نشان داده است که پیوستن به جرگه “بازی ها فقط برای فروش” را دوست دارد. بازی متوسط یا حتی در حد پایین Street Fighter VS Tekken که چندی پیش قرار بود توسط این شرکت به عنوان یک DLC برای بازی Street Fighter 5 عرضه شود به طور ناگهانی به صورت یک دیسک و بازی مجزا عرضه شد و 100 البته مورد استقبال هم قرار نگرفت. با این حال قرار است این بازی برای کنسول PS Vita نیز عرضه شود. در تریلر زیر گوشه هایی از گیم پلی این بازی را می توانید مشاهده کنید که به گفته کپکام برای ویتا بسیار بهینه تر شده است.

 [download id=”1553″]                                             [download id=”1554″]

میثم قربانی

میثم قربانی

مدیر سایت

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

دوازده − شش =

  • «بازی متوسط یا حتی در حد پایین»؟

    خواهشا کم‌لطفی نفرمایید. درسته که متاسفانه کپکام این اواخر در زمینه فروش بازی‌ها و عرضه DLCها منصفانه عمل نکرده؛ ولی نمی‌دونم چرا Street Fighter X Tekken این‌طوری با بی‌مهری بعضی از دوستان روبرو شده.

    از امتیازهای بالای این عنوان که خودتون اطلاع دارید (گرچه امتیاز بالا رو لزوما به معنای خوب بودن بازی نمی‌دانم).
    ویژگی‌هایی مانند: ترکیب دو بازی مبارزه‌ای با سبک متفاوت به شکلی قابل‌قبول، عمق زیاد گیم‌پلی (من یکی که بعد از چند ماه هنوز نتونستم اون‌طور که باید از عناصر مختلفش استفاده کنم)، انیمیشن‌های روان و پر جزئیات (که احتمالا به دلیل سبک خاص گرافیکی بازی و تاکید بعضی از بازیکنان وطنی بر روی گرافیک بالا و واقع‌گرا، از چشم آنها دور مانده‌اند)، تگ‌تیم بودن (مانند بعضی از عناوین مبارزه‌ای مطرح و جدید)، توازن و بالانس بودن و تعداد زیاد شخصیت‌ها (البته موافقم که اون DLC شخصیت‌های بیشتر باید رایگان می‌بود)، مالی‌پلتفرم بودن و عرضه برای پی‌سی (که این سال‌ها بازی‌های مبارزه‌ای بسیار کمی براش عرضه شدن)، پیشرفت آهسته ولی دلپذیر و …. در این بازی وجود دارند که دست‌کم برای من بسیار لذت‌بخش هستن.

    ببخشید که سرتان را درد آوردم، ولی از اونجایی که SFxT یکی از بهترین عناوین مبارزه‌ای بوده که تا به حال دیده‌ام، نمی‌توانستم ازش دفاع نکنم. با تشکر.