تریلر

تماشا کنید: تریلر گیم پلی بازی Blair Witch


گروه بازی سازی مستقل Bloober Team، سازنده بازی Blair Witch تریلری از گیم پلی این بایز را منتشر کرد که در ادامه می توانید از در وی جی مگ آن را مشاهده کنید. این بازی که فضایی ترسناک دارد ماه آینده برای Windows و XBOX One منتشر می شود.

این بازی در E3 2019 معرفی شد و اقتباسی از فرانچایز Blair Witch است که تاکنون 3 فیلم از آن ساخته شده و اولین ساخته آن به سال 1999 باز می گردد. فیلم فضایی ترسناک و معما گونه دارد و دوربین اول شخص این بازی نیز به ترسناک تر بودن آن بیشتر کمک می کند. برای پیشروی در این بازی از گشت و گذار در محیط ترسناک و درگیری و استفاده از محیط و قابلیتهای متعدد دیگر استفاده می شود.

همانطور که گفته شد این بازی حدود یک ماه دیگر برای Windows و XBOX One عرضه می شود ولی هنوز هیچ خبری از عرضه بازی برای PS4 نیست. در همین رابطه PR مرتبط با این بازی در مصاحبه ای اعلام کرده که:

ما فعلا تمرکزمان روی عرضه همزمان روی Windows و XBOX One است

این جمله کاملا این نکته را می رساند که احتمال عرضه این بازی روی PS4 وجود دارد و شاید برای مدت محدودی Blair Witch برای پلتفرمهای مایکروسافت به صورت اختصاصی زمانی عرضه می شود. باید منتظر ماند ولی عرضه شدن این بازی برای PS4 با توجه به جملات PR این بازی ما را شگفت زده نمیکند. همچنین فعلا این بازی روی Steam عرضه می شود صحبیت از عرضه روی Epic Game Store نشده است. همراه وی جی مگ باشید با تریلر این بازی.

میثم قربانی

میثم قربانی

مدیر سایت

2 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

پانزده − سیزده =