تریلر

تماشا کنید: معرفی رسمی بازی Rage 2

وی جی مگ: بعد از یک هفته شایعه بالاخره Bethesda قسمت جدید بازی آخرالزمانی خود یعنی Rage 2 را به صورت رسمی معرفی کرد. این اتفاق البته تنها به انتشار یک خبر خلاصه نشده و ناشر این اثر تریلری را به مناسبت معرفی رسمی Rage 2 منتشر کرده که بخشی از آن صبح امروز در اینترنت لو رفت.

به گزارش وی جی مگ، مانند قسمت اول، توسعه Rage 2 نیز برعهده استودیو id Software قرار دارد که در این نسل سابقه تولید Doom را نیز در کارنامه می‌بیند. نسخه اول این مجموعه برای PS3، Xbox 360 و PC در سال 2011 منتشر شد و از یک سال بعد آن یعنی 2012 شایعاتی مطرح می‌شد که Rage 2 در حال ساخت است اما به نظر می‌رسد که این پروژه را Bethesda به واسطه عملکرد ضعیف در زمینه فروش و پایین‌تر از انتظارات از دید کیفی، کنار گذاشت. حالا در شرایطی که id Software نشان داده همچنان می‌تواند شوترهای اول شخص را به دوران اوج خود بازگرداند، باید دید که Rage 2 به چه سرنوشتی دچار می‌شود.

هنوز اطلاعات آنچنانی از Rage 2 در دسترس نیست و ترلیر منتشر شده نیز ترکیبی از جلوه‌های ویژه و صحنه‌های لایو اکشن است که البته شباهت بسیاری به قسمت اول این مجموعه دارد. نکته‌ای که با توجه به این تریلر می‌توان به آن پی برد این است که همچنان وسایل نقلیه نقش پررنگی در بازی داشته و باید شاهد حضور دشمن‌هایی بزرگ‌تر از گذشته باشیم. در همین راستا اعلام شده که اطلاعات تکمیلی و نمایش گیم‌پلی بازی فردا صورت می‌گیرد. با وی جی مگ همراه معرفی کامل Rage 2 باشید. اثری که به احتمال فراوان برای PC، PS4 و Xbox One منتشر می‌شود.



محمد طالبیان

محمد طالبیان

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

هفده − 4 =

  • سوال: آیا بدتر از این هم میشد یک بازی رو معرفی کرد؟! ?:-)
    حالا خوبه فردا گیم‌پلی ازش میاد بببینیم واقعا چیه.