GamesCom 2019 تریلر

تمامی تریلرهای منتشر شده از Death Stranding را یکجا تماشا کنید


بدون شک یکی از پر سر و صدا ترین بازی های سالهای اخیر بازی Death Stranding است. یک بازی که توسط کارگردانی عجیب و البته خوش قریحه و شناخته شده در حال ساخت است. این بازی بیشتر از متن تا به اینجا حواشی داشته و نوع خاصی که کارگردان بازی آن را نمایش می دهد بسیاری از این حواشی را به وجود آورده است.

وی جی مگ: در نمایشگاه گیمزکام 2019 نیز چند تریلر از این بازی منتشر شد که باز هم حواشی زیادی را به همراه داشت. کارگردان بازی یعنی Hideo Kojima به صورت کاملا شخصی برخی از این تریلرها را ادیت و برای نمایش آماده میکند و به همین دلیل صحبت در مورد تریلرهای منتشر شده از این بازی همیشه مورد بحث بسیاری از گیمرها و منتقدین است. از جمله نشان ندادن کامل سیستم گیم پلی و گیم پلی بازی به صورت جامع.

شاید برخی از گیمرها به دلیل پراکنده منتشر شدن تریلرهای این بازی موفق به دیدن همه آنها نشده باشند. در ویدئوی پیش رو تمام تریلرهایی که از این بازی تا به امروز منتشر شده است را می توانید مشاهده کنید. این ویدئو را که حدود 50 دقیقه است از دست ندهید. شاید بسیاری از سوالات شما را در مورد چرایی بوجود آمدن حواشی پیرامون این بازی را جواب دهد.


دانلود 1080

دانلود 720

دانلود 360

میثم قربانی

میثم قربانی

مدیر سایت

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

پنج × چهار =