تریلر

تیزر بازی FIFA 15 | تیزر تبلیغاتی تلویزیونی

دوازده روز دیگر می توانید بازی FIFA 15 را بازی کنید. این بازی برای تمامی پلتفرمها عرضه می شود. یک تیزر تلویزیونی بسیار فوق العاده زیبا از این بازی منتشر شده است که دیدن آن را به شدت  توصیه می کنیم. شاید سازندگان تیزرهای تبلیغاتی بتوانند از این نوع تبلیغات الگو برداری کنند.

تیزر بازی FIFA 15 | تیزر تبلیغاتی تلویزیونی 1
37MB

میثم قربانی

میثم قربانی

مدیر سایت

11 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

پنج × 5 =

  • سلام آقای قربانی شما تو سایت داری و… از ما خیلی وارد تری ولی وقتی میبینم گیم ایمگ وضعش نسبت به سایت های گیم دیگه خوب نیس دلم می سوزه ، لطفأ برید این نوشته رو بخونید : http://gamefa.com/contact/
    و پیشرفت گیمفا رو ببینید و اگر توانستید شماره ای چیزی از آقای دانیال نوروزی گیر بیارید و از ایشون در باره فعالیت ها و شگرد هایشان برای جذب نویسندگان ماهر و بازسازی گیمفا بپرسید و اگر قابل انجام بود (نسبت به هزیه و….) شما نیز به جذب نویسندگان مجرب اقدام فرمایید .
    به نظر من این جایگاه در شأن گیم ایمگ نیست: گیم ایمگ: http://www.alexa.com/siteinfo/gameemag.ir
    گیم فا : http://www.alexa.com/siteinfo/gamefa.com
    به خدا قسم قصد من از این نظر فقط کمک (بسیار کوچکی) به این سایت و شما بود و قصد هیچ گونه توهین و… را نداشتم.
    خدانگهدار

    • ممنون دوست گرامی
      شما لطف داری.
      اول اینکه دانیال نوروزی یک سال شد از گیمفا رفته. کمی اطلاعات شما قدیمی هست. ایشون رو من به اسم میشناسم و اصلا هم دستاوردهای ایشون برام مهم نیست. هر جا هست موفق باشه. چه ربطی به ما داره.
      دوم اینکه سایت داری و پیشرفت در سایت پول میخواد و نیروی فعال
      نه پول داریم که 90 درصد مشکلات رو حل میکنه و نه نیروی فعال.
      سوم اینکه من 10 تا کار دارم میکنم برای اینکه خرج زندگیم و زن و بچه رو در بیارم و خرج سایت هم از جیب من میره. دیگه مثل قدیم وقت ندارم برای ساخت ایتم
      چهارم خیلی فاکتورها هست که شما دوستان چندین سال دیگه شاید متوجه بشین و اونوقت هست که میفهمید رتبه و رنک و درجه سایت اصلا پشیزی ارزش نداره. البته فکر نکنید من بدم میاد رتبه مون خوب بشه. خیلی هم دوست دارم ولی برام اصلا اولویت نیست.

      پنجم بضاعت گیم ایمگ همینه.
      موفق باشید.