تریلر

جدیدترین مجموعه تریلر Cyberpunk 2077 به نام Night City Wire Episode 2

بعد از تاخیرهای بسیار و چندین باره، گویا بالاخره قرار است که بازی Cyberpunk 2077 نوزدهم نوامبر یعنی بیست و هستم مهرماه منتشر شود. سازنده و ناشر این بازی یعنی CD Projekt RED  دلایل این تاخیرهای زیاد را بهینه سازی و پولیش بازی عنوان کرده اند.

در این مدت نمایشهای زیادی نیز از بازی منتشر شده که در آنها به گوشه هایی از گیم پلی بازی و یا داستان آن اشاره شده. در جدیدترین تریلرهای منتشر شده از این بازی که به صورت یک مجموعه تریلر منتشر شدند و Night City Wire 2 نام دارد، گوشه هایی از گیم پلی بازی و نحوه انتخاب سبک بازی نمایش داده شده.

همچنین در یک تریلر 5 دقیقه ای نیز پشت صحنه‌ی ساخت موسیقی این بازی به نمایش در آمده که دیدن آن خالی از لطف نیست.

هر سه تریلر منتشر شده برای این عنوان را می توانید در ادامه مشاهده کنید. همراه وی جی مگ باشید با Night City Wire 2 از بازی Cyberpunk 2077.

میثم قربانی

میثم قربانی

مدیر سایت

15 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

چهارده + هشت =

  • سلام آقای قربانی حالتون خوبه؟
    ببخشید میخواستم بپرسم از آقای محمد طالبیان خبری نیست ؟
    چند وقتی میشه حضور ندارن

      • آقا بخش اخبار يخورده كم كار نيست؟؟
        ما مجبوريم اخبارو از سايتاي زرد ببينيم وقتي شما كم كاريد

      • ايشالا همه چي درست ميشه.
        شما تا همينجا با اين وضعيت سايتو نگه داشتي يعني كارت خيلي درسته.من هيچ سايتي با سواد تر و فني تر از شما نديدم.

  • كلن دو حالت بيشتر نداره اين بازي.يا فوق العاده ميشه و ميزنه رو دست هر چي بازي مزخرفي كه تو اين دو سال اومد و مث بمب ميتركونه،يا بازي بدي در مياد.حالا اينجا يه نكته هست. تا حالا خيلي از يازي ها رو بر اساس متاكريتيك واسه بازي كردن انتخاب كرديم. ولي سر اين يكي نبايد بر اساس نمرش جاج كنيم. چرا؟چون ما همه فكر ميكم منتقداي اونور آبي همه با سوادن و عدالت رو رعايت ميكنن ولي اين طور نيست و خيلي از اون به اصطلاح منتقدا سهامداران خردسال و ترولاي پلي استيشنن و واسه اينكه لست 2 كم نياره، به اين بازي نمره خوبي نميدن.الان اين به اصطلاح منتقدا اومدن يه ليست دادن بهترين بازي هاي تارخ پلي استيشن.جالبه كه لست 2 اوله و گوست آو توشيما رتبه دوم!!!!!!!!!
    نگرانم كه اكه بازي خوبي باشه، به اون چيزي كه لايقشه نرسه. چندين سال روش كار شده.