تریلر

17 دقیقه تریلر جدید از گیم پلی Beyond Two Souls | شاهکاری غیر قابل توصیف در راه است

Gameemag---Beyond-2

عنوان Beyond Two Souls توسط استودیوی Quantic Dream (سازنده ی عناوین بزرگی نظیر Fahrenheit و Heavy Rain) در دست ساخت است و برای انتشار در 8 اکتبر (16 مهر) برنامه ریزی شده است. داستان بازی 15 سال (سن 8 تا 23 سالگی) از زندگی فردی به اسم جودی هولمز را روایت می کند که با روحی به اسم آیدن در ارتباط است و پس از مدتی این روح به یکی از بزرگترین کابوس های زندگی جودی تبدیل می شود. این بازی بیشتر بر روی وقایعی که پس از مرگ اتفاق می افتند متمرکز شده و شما خودتان باید به کشف این رازها بپردازید. همچنین دیوید کیج (سازنده ی این عنوان) نیز اعلام کرده که در بازی گزینه ی Game Over وجود نخواهد داشت! تنها 27 روز دیگر تا انتشار یکی از بزرگترین و پرانتظارترین عناوین این نسل باقی مانده است. این عنوان در تاریخ 8 اکتبر (16 مهر) به صورت انحصاری برای کنسول نسل هفتمی PS3 عرضه خواهد شد.

17 دقیقه تریلر جدید از گیم پلی Beyond Two Souls | شاهکاری غیر قابل توصیف در راه است 1
184MB
17 دقیقه تریلر جدید از گیم پلی Beyond Two Souls | شاهکاری غیر قابل توصیف در راه است 2
54MB

 

میثم قربانی

میثم قربانی

مدیر سایت

5 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

11 − 3 =

  • من همیشه معتقدم که دیوید قبل از اینکه یک بازیساز فوق العاده بشه یک روانشناس فوق العاده هست و اگر کسی Indigo Prophecy و Heavy Rain رو بازی کرده باشه منظور بنده رو خوب متوجه میشه !
    به نظر من نکته ی جالب توی Beyond تنوع بسیار بالای مراحل و آزادی عمل بیشر نسبت به دو عنوان قبلی دیوید کیج هست . البته از گرافیک فوق العاده زیبای بازی هم نمیشه به سادگی گذشت !
    وقتی موسیقی این بازی رو میشنوم نا خدا گاه یاد Normand Corbeil خدا بیامرز میافتم !