تریلر

عنوانهای اختصاصی مایکروسافت برای XBOX SERIES X


ساعاتی پیش ایونت نمایش بازی های XBOX برگزار شد. در ایونت XBOX GAMES Showcase تعداد 9 بازی اختصاصی برای این کنسول معرفی شدند که از این 9 بازی تعداد 5 عنوان برای اولین بار بود که نمایش داشتند. عنوانهای اختصاصی مایکروسافت برای XBOX SERIES X که جذابیتهای رقابت نسل جدید را بیش از پیش میکند.

البته با توجه به اینکه این بازیها توسط استودیوهای بازی سازی مایکروسافت ساخته شده تعدادی از این بازیها برای Windows نیز منتشر خواهد شد ولی با اینحال تمامی آنها در انحصار مایکروسافت و پلتفرمهایش باقی می ماند.

ویدئوی پیش رو به صورت گذرا نمایشی از این بازی ها دارد که دیدن آن را به شما پیشنهاد می کنیم تا با عنوانهای اختصاصی مایکروسافت برای XBOX SERIES X آشنا شوید. همراه وی جی مگ باشید.

در نماشا ببینید

دانلود 1080

دانلود 720

میثم قربانی

میثم قربانی

مدیر سایت

13 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

2 × پنج =

  • آقا میثم،جای خالی یه سری مقاله برای بررسی پایگاه طرفداری کنسول ها و بازی های محبوب به شدت حس میشه.
    مشخصاً چیزی که باعث محبوبیت Halo: Combat Evolved در سال 2001 شد،بازآفرینش شوتر اول شخص روی کنسول های خانگی بود.از طراحی خلاقه نشانه گیری به کمک استیک راست و داشتن مکانیک shield تو بازی بگیرید تا داشتن محیط های بزرگ(در مقایسه با شوتر های هم دوره)برای گشت و گذار در میدان نبرد و وسایل نقلیه و سلاح های متنوع(حتی امکان استفاده از وسایل دشمن هم در بازی وجود داشت).این ویژگی آخر(امکان استفاده آنی از همه سلاح ها)خیلی هوشمندانه،حس یک اَبَر سرباز رو به بازیکن میداد(برخلاف بسیاری از بازی ساز ها که سعی میکنند حس رو از راه های سینمایی به بازیکن(در اینجا بیننده فیلم!)منتقل کنند.)و از همه این ها مهم تر،بخش چند نفره جذاب با قابلیت بازی همزمان 16 نفر با 4 کنسول بود که ساعت ها همه رو تو یک اتاق،جلوی تلویزیون میخکوب میکرد.نمایش جدید هیلو تا جای ممکن سعی کرد به این ریشه هاش پایبند باشه،این نمایش از نظر کیفیت بصری ضعیف بود(امکان برطرف شدن این ضعف با توجه اخبار،وجود داره) ولی نکته اینه که کیفیت تصویر تو هیلو هیچ وقت چیز مهمی نبوده!همون طوری که کسی God of war 2018 رو به خاطر نداشتن بخش چند نفره سرزنش نکرد و برای کسی هم مهم نیست زلدا رو با چه وضوح تصویری روی نمایشگرش بازی کنه.

    • جای مقاله بله خالیه و باید یکی بنویسه. فقط نمیدونم کی.
      ولی در مورد HALO inf با توجه به نمایش بازی برای نسل نهم نمیتونی از قدرت گرافیکی چشم پوشی کنی. اگر این بازی در ایونتی دیگه ای به جر ایونت معرفی بازیهای نسل نهم نمایش داشت حرفت درست بود ولی در این زمان و این ایونت قابل قبول حداقل برای من نبود.

  • زحمت کشان مایکرو تر زدند به هیلو میثم گرامی. اصلا انتظار یه گیم پلی تکراری نداشتم از اینها. چه فکر کردند؟ سایکونات ها که به طور قطع در انحصار مایکرو نمی مونه، ریر هم که مدت زمان زیادی هست که مرده است، برای state of decay هم هیچ کسی تره هم خورد نمی کند، کلا تنها فورزا ها هستند که خوبند و تف مالی های کنسول را پاک می کنه. نظر تو چیه میثم؟ گیم پلی هیلو همچنان همان بود با کمی تغییرات ریز. خوب شد گرز را با حالت همیشگی گیم پلیش نشون ندادن تا شاید از استفراغ ما جلوگیری بشود! منتظر جوابتم میثم.

      • خب خداروشكركه يه موضوع گير آوردين بريزين سر xbox.
        تو پادكست قبلي كه قرار بود راجع به كنفرانس سوني حرف بزنيد،اومدين از سياست هاي مايكروسافت ايراد گرفتيد.
        حالا ميخواين چي بگين خدا داند…
        (پ.ن:آقا انتقاد بودا،به دل نگيري يوقت!ولي خدايي حس كردم كه بايد بگم.حالا ايشالا حرف حق زده ميشه)

    • داداش انتظار داری چی ببینی خوب؟حالا اینهمه میگی هیلو تکراری بود همین لست اف اس خیلی فرق کرده بود نسبت به نسخه قبلی؟ همونو تف مالی کرده بودند داده بودن بیرون.

      • در تایید حرف شما باید بگم اگه بخوایم اینجوری فکر کنیم کل بازی های نسل هشتم تکراری بودند.تواین نسل چه چیزی به جز ارتقا بصری و بزرگ شدن محیط ها دیدیم؟بازی هایی که به معنای واقعی کلمه جدید بودند به تعداد انگشت های یک دست هم نمیرسند.

      • داداش به جز بحث تکراری بودن گرافیکش افتضاح بود یعنی طراحی چهره ها رو داده بودن به یه بچه 5 ساله
        ما تو the last of us 2 ارتقا گرافیکی چشمگیری داشتیم(ئر کورد داستان و گیم پلی حرفی نمیزنم چون میدونم بسته به سلیقه نظر ها متفاوته)اما در هیلو هیچ کدومو ندیدیم و به نظر من بدترین بازی معرفی شده در این جا بود

      • بايد با هيلوهاي قبلي مقايسه كني.نه لست2.اگه اين جوري بود كه ارتقا گرافيكي rdr2 بهتر از لست2 بود.
        اين نسخه دمو بود و قطعن ارتقا داده ميشه(وگرنه در حد يه بازي نسل نهمي نميشه).
        بعدش چرا انقد هنوز درگير لست دو هستين؟ديگه از ياد همه رفت

      • داداش منظورم این بود که the Last of us گرافیکش خیلی بهتر از هیلو هست یعنی میخوان دوباره از اول بکوبن هیلو رو از اول بسازن؟؟ چون با این گرافیک هیچ جای برگشتی نیست
        بعد میشه بگی the Last of us از یاد کی رفته؟؟ والا اونایی که بازی نکردن در به در دنبال بازی آن اونایی هم که بازی کردن دوست ندارن بازی دیگه ای بازی کنن چون هنوز هایپن همه سایت های گیمم که دارن هنوز در مورد موفقیت های بازی حرف میزنن دیگه چی میخواین؟؟؟

      • حالا لست 2 خيلي هم موفق نبود ولي منظورمو بد رسوندم.ميخواستم بگم الان بحث ما يه چيز ديگست.

      • چی ببینم عزیز گرامی؟ خب مشخصه، بازی! چیزی که ps5 به نظرم همچنان توش بهتره. والا من تا X360 برند اکس باکس رو دوست داشتم، الان اصلا امیدی بهش نیست. در ضمن آنچنان فن تلو نیستم ولی دوستدارش ام، اگر شک داشتی که فن هستم اینو گفتم که بدونی فن بازی ای در کار نبوده و نیست.