تریلر

مقایسه گرافیکی Batman : Arkham City در Wii U

مقایسه گرافیکی Batman : Arkham City در Wii U 1

کنسول Wii U جدیدترین کنسول حال حاضر شرکت نینتندو می باشد که بازار عرضه می شود. بسیاری این کنسول را از نظر قدرت سخت افزاری و پردازش در حد و اندازه های یک کنسول نسل جدید نمی دانند و آنرا با XBOX360 و PS3 که متعلق به 6 سال پیش می باشند یکی می دانند و یا حتی ضعیفتر. در تریلر زیر مقایسه ای گرافیکی بین این کنسول و دو کنسول حال حاضر انجام گرفته است و بازی Batman : Arkham City مورد مقایسه قرار داده شده است. شاید دیدن این تریلر به بسیاری از پاسخ ها و اما اگر ها در مورد قدرت این کنسول پاسخ بدهد. ولی باید چند سال صبر کرد تا این کنسول به بلوغ برسد و سپس نظر نهایی را داد.

[download id=”1619″]

[download id=”1620″]

میثم قربانی

میثم قربانی

مدیر سایت

7 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

ده + 19 =

  • امیدوارم نظرم رو اسپم ندونید….
    خیلی خوشحال شدم که بچه های فعال انجمن عکساشون رو آواتارشون کردن. مثه من!

    ولی یه چیزی بگم، کلاس Wii U کلا با PS3 و XBOX فرق داره و از اولم گرافیکش ضعیف تر بوده و تا ابد هم همین خواهد بود. پس مقایسه یُخ…

  • با سلام.!
    درواقع به نظر من این مقایسه درست نیست.!چون اگر بعضی ها اشنایی داشته باشن توی بازی در کنسول wii U اومدن و بجای mesh در بیشتر جاها از material یا texture های دارای normalmap استفاده کردند.!و اینقدر بازتاب دادن به متریال که برجسته جلوه بده.!این بستگی به کنسول نداره.تازه با این مقایسه قدرت پایین wii U مشخص میشه.چون نمیتونه از vertex های زیادی ساپورت کنه و مجبورا از normalmap استفاده میشه.!مورد بعدی این که بستگی به شرکت سازنده داره که چطور از کنسول استفاده کنه و اینقدر بازی رو بهینه کنه که بهترین کیفیت رو بشه ایجاد کرد.!نظر بنده با نگاه دقیقی که داشتم به این ویدئو چنین بود.!دوستانی که با بنده موافق نیستند نظرشون رو بگند.!
    ممنون

  • عرفان سکاکی

    درسته بازیهایی که برای کنسول های ps3 و xbox میاد، گرافیک بهتری نسبت به نسخه WiiU همان بازی دارند ولی این دلیلی بر ضعیف بودن این کنسول نیست. این کنسول شاید تا ۵ سال دیگه هم با همین گرافیک پیش بره ولی اگر بخوایم این کنسول دستی رو با کنسول های بزرگتر مقایسه کنیم کار اشتباهی است. اگر کمی به بازی های اختصاصی کنسول Wii یا WiiU نگاهی بندازیم و یا حتی بازی کنیم، شاید بسیار بسیار جذاب تر و قشنگ تر از بازیهایی باشه که تا الان در کنسول Ps3 یا Xbox یا PC مشاهده کرده ایم.

    عرفان جان شما هم فکر میکنی این کنسول یه کنسول دستیه؟؟؟؟؟؟؟
    از شما بعیده.
    گیم پد این کنسول برا خودش یک کنسول دستیه.فقط گیم پدش برا خودش یه کنسوله اون وقت شما خود کنسول رو کنسول دستی میدونید؟؟؟
    کاملا در اشتباهید.
    این یه کنسول کامل و غیر پرتابل هست و لازمه استفاده از اون داشتن tv هست.
    پس این کنسول یه کنسول دستی نیست!!

    با حرف رضا تقریبا موافقم.برنامه نویسی که برای یه کنسول و اجرای بازی میشه خیلی توی استفاده از توان سخت افزاری تاثیر داره.مثلا شما بازی های اولیه که برای ps3 میومد رو در نظر بگیرین.انصافا نسبت به قدرت کنسول خیلی خیلی بد بودن.چون هنوز نمیتونستن از قدرت کامل کنسول استفاده کنن.
    وی یو هم همین حالت رو داره.باید وایساد تا به بلوغ برسه و بعد با بقیه مقایسه کردش. که البته تا بلوغ رسیدن این کنسول PS4 و نسل جدید XBOX هم خواهد اومد و این کنسول کمی کمرنگ خواهد شد.

  • درسته بازیهایی که برای کنسول های ps3 و xbox میاد، گرافیک بهتری نسبت به نسخه WiiU همان بازی دارند ولی این دلیلی بر ضعیف بودن این کنسول نیست. این کنسول شاید تا 5 سال دیگه هم با همین گرافیک پیش بره ولی اگر بخوایم این کنسول دستی رو با کنسول های بزرگتر مقایسه کنیم کار اشتباهی است. اگر کمی به بازی های اختصاصی کنسول Wii یا WiiU نگاهی بندازیم و یا حتی بازی کنیم، شاید بسیار بسیار جذاب تر و قشنگ تر از بازیهایی باشه که تا الان در کنسول Ps3 یا Xbox یا PC مشاهده کرده ایم.

  • آفرین آقا میثم ، این کنسول به شدت به معرفی نیاز داره ، خیلی ها هنوز نمیدونن این یه کنسول بزرگه و فکر میکنن کنسول دستیه و با کنسول های دستی مقایسش میکنن .