تریلر

ویدئوی مراسم PS5 Live Event و معرفی کامل کنسول PS5


بالاخره Sony از کنسول PS5 رونمایی کرد. در مراسم  PS5 Live Event سونی به معرفی کامل کنسول PS5 پرداخت و با نمایش طراحی و معرفی کامل کنسول PS5 به شایعات پاسخ داد.

در این نمایش حدود 25 بازی معرفی شدند که تعدادی از آنها اختصاصی و تعدادی نیز به صورت مولتی پلتفرم هستند. بازی های از جمله Horizon Forbiden West و Resident Evil Village و Gran Turismo 7.

در این نمایش که حدود یک ساعت بیست دقیقه است از سخت افزار PS5 نیز رونمایی شد و بالاخره طراحی جذاب این کنسول نمایش داده شد. یک طراحی مدرن با تمی شرقی که یادآور سامورایی هاست.

در این نمایش چیزی در مورد قیمت این کنسول ارائه نشده ولی متوجه شدیم که PS5 به صورت دیجیتال یعنی بدون دیسک درایو نیز عرضه خواهد شد. همچنین سخت افزار جانبی این کنسول مثل مدیا کنترل و هدست نیز معرفی شدند.

همراه وی جی مگ باشید با این ایونت جذاب. برای دیدن تریلر بازیها به صورت تک تک میتوانید به اینجا مراجعه کنید.

دانلود 1080

دانلود 720

دانلود 360

میثم قربانی

میثم قربانی

مدیر سایت

6 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

5 × 5 =

  • من که نگفتم الان گفتم تو عمر ما شاید 20 سال دیگه میخاستم یه کم روحیه بدم خوشالتون کنم…..بقیه حرفاتون هم که نیاز به توضیح بیشتر داره من که هیچی نفهمیدم اگه بگی از هیچی خبر نداری یا احمقی که نفهمیدی بهتره اینو نگی چون یه جواب سنگین برای این حرف اماده کردم اگه بگی منم میگم

  • یعنی قشنگ ترین کنسول تاریخ بود.
    من اصلا ادم تعصبی نیستم ولی با این نمایش فیل اسپنسر فکر کنم دو تا سکته رو رد کرد و واقعا ایکس باکس باید بزنه کوچه:))))) 😂

  • قبلا بین خرید پیسی و پلیسیشن5 شک داشتم ولی دیگه تموم شد سونی کارو یکسره کرد الان دیگه انتخابم صصصدددددد درصد پلیسیشن 5 هست فقط و فقط به خاطر یک بازی اونم کسی نیست جز دمونسسولز ریمیک

    • به نظرم بهتره تا زمانی که((ما وکشورهای دوستمون میشیم ارباب دنیا)) صبر کنی.اون موقع است که میتونی برای عرضه انحصاری بازی مبارزه در خلیج عدن برای کنسول ایستگاه معرفت و سرگرمی 6 خوشحالی کنی.