صداها یکی از مهمترین و زیباترین عناصر زندگی روزمره ما هستند. صداها به ما خبر. . .
نقد و بررسی بازی Casting Whispers
نقد و بررسی بازی Godbreakers
این روزها همه در تب و تاب هوش مصنوعی و ابزارهایی چون ChatGPT هستند و یکی از. . .
داستان ساخت Battlefield 6 | برای نابودی ندای وظیفه
در این ویدئو به بررسی روند 4 ساله ساخت Battlefield 6 میپردازیم. پروسهای که با. . .
دستهبندی - نقد و بررسی
review یا نقد و بررسی صورت گرفته بر روی بازی ها. در این دسته نقد و بررسی های صورت گرفته بر روی بازی ها نمایش داده می شوند. نقد و بررسی
بررسی بازی های بر روی PC و PlayStation و XBOX صورت می گیرد.
بازی Lawbreakers جدیدترین اثر در سبک Hero Shooter است. این سبک با Team Fortress 2 آغازشده و توسط Overwatch به محبوبیت بالایی دستیافت. کلیف بلزینسکی شهیر پس. . .
استودیوی Codemasters در حالت کلی با ساخت بازیهای رسینگ (Racing) شناخته می شود. آنها در سالهای اولیه تاسیس این استودیو در دهه 80 میلادی نیز این رویا را در سر. . .
طرفداران بازیهای ویدئویی سالهاست که در انتظار اقتباس مناسبی از این شاخه در سینما یا تلویزیون هستند. هرچند سال یکبار بازی ویدئویی به محبوبیت بالایی رسیده و. . .
نوستالژی از آن حسهایی است هنوز انسان تکلیف خود در مقابله با آن را نمیداند. متوجه است که بعضا نوستالژی میزبان سواستفاده میشود اما باز هم به سراغ آن میرود. . .
بازسازی بازیها و یا ارتقا گرافیکی آنها از نسل قبل در دنیای بازیهای کامپیوتری تبدیل به امری معمول شد. با توجه به اینکه هر نسل دسترسی به آثار قدیمی سختتر. . .
بازیهای آرکید شوتر قدمتی به عمر دستگاههای بازی دارند. از Space Invaders گرفته تا Tempest، آثار این سبک همیشه و در همه نسلها وجود داشتهاند. البته با پیشرفت. . .
اگر در دهه نود میلادی بازیهای ویدئویی را تجربه کرده باشید، به یاد دارید که سری بازی GTA قبل از ورود به دنیای سه بعدی، عنوانی آرکید مانند از دید بالا بود. حال. . .
بازیهای متوسط و بد همیشه ساخته و عرضه میشوند، این مسئله جدیدی نیست و شاید خیلی جلبتوجه نکند. ولی در مواردی برخی از این بازیها از ایدهای بکر و جذاب استفاده. . .
سبک مبارزات تنبهتن یکی از خاصترین ژانرهای بازیهای ویدئویی است که در اختیار آثاری محدود قرار دارد. بهجز بازیهایی از قبیل King of Fighters و Guilty Gear. . .
نمایشگاه E3 امسال نیز با تمام کمیها و کاستیهایش تمام شد. کنفرانسهایی از شرکتهای بزرگ که هر ساله در نمایشگاه حضور دارند برگزار شدند و بازیهای جدیدی نیز معرفی. . .
در دنیای بازیهای ویدئویی اکثر اوقات داستان در خدمت گیم پلی است و به همین دلیل معمولاً داستانها فرصت پرداخت فراوانی پیدا نمیکنند چون باید در چارچوب. . .
سال 2009 و با عرضه Demon Souls، نام یک ژاپنی که پیش از آن کمتر کسی او را میشناخت، به یک باره بر سر زبانها افتاد. تا آن زمان کمتر کسی هیدتاکا میازاکی. . .
خوشبختانه بدون اینکه متوجهش باشیم یک انقلاب خاموش در صنعت بازیها در حال شکلگیری است. مدتی است که بازیهای مستقل پا به پای بازیهای بزرگ و پر زرق و برق در حال. . .
به جرات میتوان گفت که در این اواخر هیچ بازیای بهاندازه مجموعه Souls نتوانسته روی صنعت بازی تأثیر گذاشته و منجر به آفرینش سبک جدیدی در این زمینه شود. طبیعی. . .

