تریلر

تماشا کنید: نمایش جدید Final Fantasy 7 Remake

وی جی مگ: سرانجام پس از مدت‌ها در جریان قسمت دوم از برنامه State of Play که توسط پخش شد شاهد نمایش جدید Final Fantasy 7 Remake بودیم. اثری که برای اولین بار در سال 2015 رونمایی شد و هم‌چنان نیز هیچ گونه زمان انتشار مشخصی ندارد.

به گزارش وی جی مگ، در ویدئو جدید منتشر شده از بازسازی نسخه هفتم Final Fantasy در ابتدا شاهد به تصویر کشیده شدن عبارت “بازگشت نزدیک‌تر می‌شود” و سپس به دنبال آن نمایش شخصیت‌هایی چون Aerith و Sephiroth هستیم. نمایش جدید Final Fantasy 7 Remake شامل به‌روزرسانی در خصوص گیم‌پلی و بخش بصری بازی نیز می‌شد. در مقایسه با تریلر رونمایی از بازی، کیفیت بصری و گرافیکی بازی به ویژه در زمینه نورپردازی بهبود پیدا کرده و مدل‌سازی شخصیت‌ها نیز با پیشرفت همراه شده است. این تریلر HUD به‌روزرسانی شده و فریم‌ریت پایدار بازی را نیز نشان می‌دهد.

در انتها نیز عبارت “اطلاعات بیشتری در ماه ژوئن در راه خواهند بود” بر صفحه تصویر نقش می‌بندد. با توجه به این که کمپانی Square Enix کنفرانس مخصوص به خود را در نمایشگاه E3 2019 برگزار می‌کند مشخص است این کمپانی برنامه دارد تا اطلاعات و نمایش‌های جدیدی را از این پروژه بازسازی مورد انتظار در کنفرانس خود به اشتراک بگذارد.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

دو × یک =