طرفداران در سالهای اخیر همواره خواستار بازی Bully 2 بودهاند اما شرکت راکستار. . .
چرا بازسازی Bully از ساخت نسخه دوم آن منطقیتر است؟

کدام برای بازی بهتر است؟ DirectX 11 یا DirectX 12
DirectX 12 جدیدترین API گرافیکیست که به ویندوز 11 قدرت میبخشد، اما بسیاری از. . .

Zack کیست، و زنده بودن او چه تاثیری بر داستان Final Fantasy 7 خواهد گذاشت؟
این مطلب شامل اسپویل داستانی Final Fantasy 7 است. بعد از عرضه نسخه ریمیک Final. . .

دستهبندی - مقاله
همه گیمرها با سیستم عرضه محتوای قابل دانلود (DLC) مختلف برای بازیهای EA آشنا هستند. این شرکت بازیهای خود را تقریبا ناقص منتشر کرده و با عرضه محتوای قابل. . .
ماه آینده، شرکت ناشر کتابها و همچنین فعال در حوزه هنر یعنی Cook & Becker به مناسبت 25 سالگی دنیا Sonic(سونیک) یک کتاب هنری برای ارجنهادن به دستاوردهای. . .
در قسمت اول مقاله، در مورد سری Souls و اهمیت باسهای آن صحبت کردیم و اولین نگاه را به باسهای سخت این سری داشتیم و برخی از آنها را معرفی کردیم. حالا، نوبت به. . .
دنیای Dark Souls چند مشخصه کلی دارد: یک داستان غیرخطی با نشانهگذاریهای متعدد، عدم وجود Pause، یک شخصیت اصلی لال، یک دنیای مالیخولیایی و بسیار عجیب، سختی. . .
پس از قریب به یک سال انتشار شایعات و نامهای رمز عجیب و غریب و گمانهزنیها و اشارات غیرمستقیم، بالاخره کنسول جدید مایکروسافت رسماً معرفی شد و در تاریخ 7. . .
در ادامه مطلب قبلی، با معرفی تعدادی از بازیهای سبک Survival در خدمت شما هستیم. در حد امکان سعی کردهام بازی را هرچند کوتاه تجربه کرده باشیم و در باقی موارد با. . .
بررسی سبک Survival – قسمت اول به نظر میآید در این سالها سبکهای مختلف بازیها کاملاً جاافتادهاند و بهجز تغییرات جزئی، نوآوری زیادی در این صنعت دیده. . .
Ito گفت:« دو معیار اصلی او برای هدست ارزان بودن و راحت بودن آن است و از اینکه به نتیجه مطلوب دست پیدا کرده خوشحال است.» البته تیم به محدودیت هایی نیز برخورد. . .
وقتی Richard Marks کلاس دهم بود پدرش مغازه بازیهای ویدیویی باز کرد. اوایل دهه 80 میلادی فروش بازیهای دست دوم مرسوم نبود اما پدر Marks توانست تدبیری را پیش رو. . .
بالاخره بعد از ماهها شایعه نینتندو اطلاعات کامل کنسول جدید خود را صبح جمعه منتشر کرد که در ادامه به بررسی آنها میپردازیم. از همان روز اولی معرفی Nintendo. . .
بعد از استخدام Goddard برای پروژه Starcraft: Ghost و تصمیمهای دیگر، به نظر میرسید که کسی در بلیزارد پروژه Ghost را زیر بال و پر خود نمیگیرد. به نظر بسیاری. . .
سرشار از قدرت و آزاد بعد از ده هزار سال، ایلیدن (Illidan Stormrage ) به دنبال جایگاه بزرگ خود در اتفاقات آینده بود. Kil’Jaeden با ایلیدن روبرو شد و. . .
بعد از امضای قرارداد با بلیزارد، استودیوی Nihilistic اشتیاق زیادی برای شروع کار روی پروژه Starcraft: Ghost داشت. بر اساس صحبتهای بسیاری از افرادی که شاهد. . .
نمایشگاه بازی توکیو سال 2002. کمتر از دو سال قبل از این نمایشگاه بلیزارد (Blizzard) چراغ سبز به Robert Huebner و تیمش در استودیوی Nihilistic Software برای. . .