صداها یکی از مهمترین و زیباترین عناصر زندگی روزمره ما هستند. صداها به ما خبر. . .
نقد و بررسی بازی Casting Whispers
نقد و بررسی بازی Godbreakers
این روزها همه در تب و تاب هوش مصنوعی و ابزارهایی چون ChatGPT هستند و یکی از. . .
داستان ساخت Battlefield 6 | برای نابودی ندای وظیفه
در این ویدئو به بررسی روند 4 ساله ساخت Battlefield 6 میپردازیم. پروسهای که با. . .
دستهبندی - نقد و بررسی
review یا نقد و بررسی صورت گرفته بر روی بازی ها. در این دسته نقد و بررسی های صورت گرفته بر روی بازی ها نمایش داده می شوند. نقد و بررسی
بررسی بازی های بر روی PC و PlayStation و XBOX صورت می گیرد.
در میان بازیهای مستقل دو خصلت بسیار پرطرفدار هستند:گرافیک پیکسل آرتی و حالت Rouge-like. نحوه اجرای خصلت دوم بسیار حساس است و در صورت اجرای غیر صحیح، بیشتر. . .
بازی The legend of Zelda: Majora`s Mask یکی از متفاوتترین و نوآورترین آثار چه در میان سری زلدا و چه در مقایسه با باقی بازیها بود. قرار دادن مکانیک حرکت در. . .
بازی We Happy Few در سال 2015 با تریلری جذاب معرفی شد و موفق شد برپایه آن تریلر، بیشتر از 250 هزار دلار در Kickstarter جمع آوری کند. حال و هوای بایوشاک مانند. . .
از زمان قدرت یافتن گوشی های هوشمند و به طبع آن، گسترش روز افزون بازیهای موبایلی، استفاده از این دست بازی ها در هر زمان و مکانی در دسترس شده اند. چه زمانی که در. . .
بازی Far Lone Sails با پسربچهای آغاز میشود که به نظر بر سر قبر پدر خود ایستاده است. پس از لحظاتی با حرکت به سمت راست و خروج از شهرکی متروک، سفر او با سوارشدن. . .
پروسه ساخت بازی معمولا پیچیده تر از ساخت یک برنامه است. این پروسه معمولا باعث می شود که بسیاری از بازی سازان تازه بعد از استارت و شروع آن به مشکلات پیش رو فکر. . .
اگر در دهه نود گیمر شده باشید، با شنیدن نام Streets of Red بهسرعت سری معروف و محبوب Streets of Rage را به یاد خواهید آورد. شباهت میان این دو عنوان تنها در اسم. . .
تغییر سلایق گیمرها باعث شده تمرکز زیاد روی یک ژانر خاص از سوی سازنده بازی معمولا با استقبال کم از آن همراه شود. مسئلهای که بارها در این نسل و نسل گذشته. . .
زمانی که اعلام شد داستان کازوما قهرمان اصلی مجموعه بازی Yakuza با قسمت ششم از این سری به پایان میرسد اکثر گیمرها منتظر بودند تا ببینند چه سرنوشتی در انتظار. . .
روزگاری دیوید کیج و استودیو Quantic Dream در کنفرانسهای سونی حاضر شده و ویدئوهایی را تحت عنوان دموی تکنیکی به نمایش در میآورند که جنبههای گرافیکی و. . .
این روزها تنور بازیهای Rouge-like در دنیای آثار مستقل داغ است و اغلب با اقبال خوبی در میان مخاطبان مواجه میشوند. این مسئله به حدی شده که سازندگان یا به تکرار. . .
یکی از مشکلات دنیای بازیها در این روزها، بهخصوص در مورد بازیهای AAA یا پرهزینه، عدم ریسکپذیری و دنبال کردن فرمولی آزمایششده است تا حدی که بازیها روال. . .
شاید یکی از اتفاقات معمول در دنیای بازیها در سالهای اخیر و نسل قبل، ساده و سرراست کردن بازیها بهخصوص در سبک نقش آفرینی بوده. این اتفاق از Morrowind به. . .
همیشه بازیهایی که از روال معمول خارج شوند از جذابیت بیشتری برخوردارند، حتی اگر نتوانند در سطح عالی قرار گیرند. این مسئله در مورد Frostpunk کاملاً صادق است که. . .

