در دنیای اشباعشدهی بازیهای شوتر اول شخص (FPS) که هرکدام سعی دارد گرافیک. . .
نقد و بررسی بازی Shooty Shooty Robot Invasion

نقد و بررسی بازی Katanaut
تیم ما در وی جی مگ مدتهاست که تجربههای زیادی از سبک Metroidvania داشته است. . .

نقد و بررسی بازی Davy x Jones
اگر داستانهای قدیمی و تاریخی دزدان دریایی را دنبال کرده باشید، با Davy Jones. . .

دستهبندی - نقد و بررسی
review یا نقد و بررسی صورت گرفته بر روی بازی ها. در این دسته نقد و بررسی های صورت گرفته بر روی بازی ها نمایش داده می شوند. نقد و بررسی
بررسی بازی های بر روی PC و PlayStation و XBOX صورت می گیرد.
پروسه ساخت بازی معمولا پیچیده تر از ساخت یک برنامه است. این پروسه معمولا باعث می شود که بسیاری از بازی سازان تازه بعد از استارت و شروع آن به مشکلات پیش رو فکر. . .
اگر در دهه نود گیمر شده باشید، با شنیدن نام Streets of Red بهسرعت سری معروف و محبوب Streets of Rage را به یاد خواهید آورد. شباهت میان این دو عنوان تنها در اسم. . .
تغییر سلایق گیمرها باعث شده تمرکز زیاد روی یک ژانر خاص از سوی سازنده بازی معمولا با استقبال کم از آن همراه شود. مسئلهای که بارها در این نسل و نسل گذشته. . .
زمانی که اعلام شد داستان کازوما قهرمان اصلی مجموعه بازی Yakuza با قسمت ششم از این سری به پایان میرسد اکثر گیمرها منتظر بودند تا ببینند چه سرنوشتی در انتظار. . .
روزگاری دیوید کیج و استودیو Quantic Dream در کنفرانسهای سونی حاضر شده و ویدئوهایی را تحت عنوان دموی تکنیکی به نمایش در میآورند که جنبههای گرافیکی و. . .
این روزها تنور بازیهای Rouge-like در دنیای آثار مستقل داغ است و اغلب با اقبال خوبی در میان مخاطبان مواجه میشوند. این مسئله به حدی شده که سازندگان یا به تکرار. . .
یکی از مشکلات دنیای بازیها در این روزها، بهخصوص در مورد بازیهای AAA یا پرهزینه، عدم ریسکپذیری و دنبال کردن فرمولی آزمایششده است تا حدی که بازیها روال. . .
شاید یکی از اتفاقات معمول در دنیای بازیها در سالهای اخیر و نسل قبل، ساده و سرراست کردن بازیها بهخصوص در سبک نقش آفرینی بوده. این اتفاق از Morrowind به. . .
همیشه بازیهایی که از روال معمول خارج شوند از جذابیت بیشتری برخوردارند، حتی اگر نتوانند در سطح عالی قرار گیرند. این مسئله در مورد Frostpunk کاملاً صادق است که. . .
یکی از خواص جالب جامعه بشری رجوع خاطرهانگیز در عرصه مختلف هنری به دهههای گذشته آن جامعه است. در مواردی با توجه مدهای مختلف و پیشرفتهای تکنولوژی دهههایی از. . .
در مورد آثاری خاص، به کار بردن کلمه بازی چندان مناسب نیست و گاهی اصطلاح Interactive experience (تجربه تعاملی) بیشتر صادق است. اینگونه آثار که Walking. . .
حتی اگر خود را به فرمول «اهمیتی ندارد» هم عادت داده باشید باز هم نمیتوان با بهترین نبودن کنار آمد. خصوصیتی که باعث شد انسان همواره به پیشرفت و ایجاد تمایز. . .
تکرار شاید اولین کلمهای باشد که در زمان تجربه Far Cry 5 به ذهنتان میرسد. بازی که در تمامی بخشها، تکراری است از عناوین قبلی این مجموعه که در زمان انتشار. . .
حجم تولیدات استودیو Telltale به قدری افزایش یافته که پیدا کردن اثری خوب در میان آنها حتی ممکن است بعضا گیمر را شگفت زده کند. آنها تقریبا سالی دو یا سه بازی. . .