صداها یکی از مهمترین و زیباترین عناصر زندگی روزمره ما هستند. صداها به ما خبر. . .
نقد و بررسی بازی Casting Whispers
نقد و بررسی بازی Godbreakers
این روزها همه در تب و تاب هوش مصنوعی و ابزارهایی چون ChatGPT هستند و یکی از. . .
داستان ساخت Battlefield 6 | برای نابودی ندای وظیفه
در این ویدئو به بررسی روند 4 ساله ساخت Battlefield 6 میپردازیم. پروسهای که با. . .
دستهبندی - نقد و بررسی
review یا نقد و بررسی صورت گرفته بر روی بازی ها. در این دسته نقد و بررسی های صورت گرفته بر روی بازی ها نمایش داده می شوند. نقد و بررسی
بررسی بازی های بر روی PC و PlayStation و XBOX صورت می گیرد.
«بیش از 38 میلیون نفر در جنگ جهانی اول زخمی و کشته شدند که تعداد زیادی از آنها غیر نظامیان بودند. همین امر سبب شد تا جنگ جهانی اول را به عنوان خونین ترین جنگ. . .
Pro Evolution Soccer یکی از بزرگترین بازیهای کونامی و بلاشک یکی از آثاری است که در شبیه سازی فوتبال نقش به سزایی داشته. این بازی از سال 2001 به صورت سالانه به. . .
Fifa عضوی جدایی ناپذیر از دنیای بازی است که با حضور پررنگ سالانه خود، خونی تازه در رگ بازیهای ورزشی تزریق میکند. اما امسال با سالهای گذشته تفاوت بسیاری دارد. . .
تا کنون از خود پرسیده اید که از یک بازی ویدئویی چه انتظاراتی دارید ؟ گیم پلی، داستان، گرافیک، موسیقی یا حتی موارد جانبی همچون بخش آنلاین خصوصیات یک بازی. . .
نسل گذشته در شرایطی که سونی به هیچ وجه وضعیت خوبی را پشت سر نمی گذاشت یکبار دیگر استودیوی ناتی داگ در نقش منجی این شرکت ظاهر شد و با ساخت آنچارتد، مجموعه ای را. . .
یکی از نکاتی که همواره بایستی در نقد یک اثر مورد توجه قرار گیرد، دیدگاهی است که به واسطه آن نقد شکل می گیرد. متاسفانه طی سال های اخیر این دیدگاه در بررسی آثار. . .
خشونت از آن دست مباحثی است که همواره بازی های ویدئویی را وارد حاشیه می کند. جامعه آمریکا در طول سال های گذشته بار ها سعی کرده بازی های ویدئویی را به عنوان متهم. . .
بعد از شنیدن کلمه جهان باز (OpenWorld) ناگهان همگی یاد استدیو Rockstar می افتند. خاطرات شیرین قسمت های مختلف بازی های GTA و در کنار آن تجربه بی نظیر عنوانی مثل. . .
منتشر شدن بسته های الحاقی برای بازی های پلتفرم PC از سال های بسیار دو تقریبا به سنتی بسیار خوب تبدیل شده بود. این بسته های الحاقی بر خلاف سیستم DLC های امروزی. . .
بازي هاي ویدئویی قطعا جزوي از هنر بوده و هيچ شکي در آن نيست. اگر کسي در اين زمينه مطمئن نيست، مطمئنا تعريف نادرستي از هنر دارد. مسئله اصلي اين است که کدام. . .
در نقد بسیاری از دنباله ها به سختی های کار سازندگان و البته انتظارات طرفداران اشاره کرده ایم. در رابطه با بازی هایی که به عنوان دنباله شناخته می شوند در ابتدای. . .
پیش از شروع نسل فعلی کنسول های خانگی این تنها شبیه ساز های ورزشی بودند که به صورت سالانه عرضه می شدند. بالا رفتن هزینه ساخت بازی ها و البته به وجود آمدن رقابتی. . .
کمتر کسي فکر مي کرد که يک ماد طراحي شده براي Half-life در طي سال هاي پيش رو به يکي از بزرگترين و پرطرفدار ترين بازي آنلاين و تحت شبکه تبديل شود. بيش از يک دهه. . .
بیش از 8 سال از عرضه نخستین عنوان World of Warcraft به دنیای بازی ها می گذرد. در طی این سال های دنیای وارکرفت دچار تغییرات بسیار زیادی شده است و در کنار آن در. . .

