نیم ساعت

نیم ساعت | گیم پلی بازی Guts and Glory


این روزها بسیاری از بازی‌ها برای مطرح شدن به سراغ یوتیوب می‌روند با تماشای گیم پلی بازی Guts and Glory متوجه می‌شوید که سازندگان این بازی در استودیو HakJak بهترین پلتفرم را برای تبلیغ بازی خود پیدا کرده و به همین واسطه نیز مخاطب‌های بسیاری را پیدا کرده‌اند. در این نیم ساعت به سراغ گیم پلی بازی Guts and Glory رفته‌ایم که برای پلتفرم‌های مختلف در دسترس است و مطمئنا تجربه آن می‌تواند لحظات جالب توجهی را برای شما رقم بزند.

در حال حاضر استودیو بازیسازی HakJak بازی Guts and Glory را به عنوان اولین ساخته خود روانه بازار کرده و گیمرها می‌توانند آن را روی PC، PS4، Xbox One و Nintendo Switch تجربه کنند. اثری که روی تمامی پلتفرم‌های اشاره شده با قیمت 15 دلار به فروش رسیده و فعلا بیش از هر چیزی مورد توجه مخاطب‌های استیم قرار گرفته. در گیم پلی بازی Guts and Glory گیمر کنترل شخصیت‌های مختلفی را برعهده دارد که تمامی آنها از وسیله نقلیه استفاده کرده و باید موانع مختلفی که در محیط قرار گرفته را پشت سر بگذارند تا مرحله به پایان برسد.

نکته قابل توجه این است که در طراحی گیم پلی بازی Guts and Glory از فیزیکی شاید بهتر باشد بگوییم خنده‌دار استفاده شده تا در اکثر اوقات با موقعیت‌های جالبی روبرو شویم. در جریان این بازی 70 مسیر مختلف به صورت رسمی طراحی شده و بیش از هزار مرحله از سوی کاربرها به اشتراک گذاشته شده. به صورت کلی گیمر‌ها در جریان گیم پلی بازی Guts and Glory می‌توانند از هشت وسیله نقلیه با فیزیک‌های متفاوت استفاده کرده و همچنین این فرصت را در اختیار دارند که از امکانات موجود برای طراحی مرحله مخصوص خود استفاده کنند. نهایتا باید این نکته را نیز در نظر گرفت که استودیو HakJak سعی کرده با قرار دادن یک Leaderboard در گیم پلی بازی Guts and Glory حس رقابت را به شکلی غیرمستقیم بین گیمرها ایجاد کرده و این فرصت را در اختیار آنها قرار دهد که رکورد یکدیگر را ارتقا داده یا برای رسیدن به آن تلاش کنند.

نیم ساعت بازی Guts and Glory روی PC با بالاترین تنظیمات گرافیکی اجرا شده و به خوبی می‌توانید متوجه شوید که سازندگان بازی با دوری کردن از جزئیات زیاد گرافیکی تمام تمرکز خود را روی فیزیک عجیب و البته نرخ فریم قرار داده‌اند تا مشکلی برای گیم‌ پلی بازی Guts and Glory شگل نگیرد.


دانلود

در یوتیوب تماشا کنید

میثم قربانی

میثم قربانی

مدیر سایت

8 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

15 − 12 =