گیم پلی

تماشا کنید: گیم‌پلی نسخه آلفا بازی Battlefield 5

وی جی مگ: در حال حاضر تست نسخه آلفا بازی Battlefield 5‌ روی PC از سوی DICE شروع شده و در ادامه می‌توانید بخشی از گیم‌پلی حالت آنلاین این بازی را با بالاترین کیفیت ممکن تماشا کنید. در ویدئو پایین شاهد بخش‌هایی از گیم‌پلی حالت Conquest نسخه آلفا بازی Battlefield 5 هستیم و بخش Fall of Norway هستیم.

به گزارش وی جی مگ، هرچند این نسخه آلفا بازی Battlefield 5 روی بالاترین تنظیمات PC اجرا شده و نمایان‌گر گرافیک نسخه کنسولی نیست اما می‌توان با توجه به آن ایده‌ای کلی را دریافت کرد که قرار است بازی نهایی روی کنسول‌های خانگی Xbox One و PS4 به چه شکلی اجرا شود.

استودیو DICE و کمپانی EA مدت‌هاست اعلام کرده‌اند که بازی Battlefield 5 شناورترین نسخه از این مجموعه است و مطمئنا تجربه‌ای جدید و تاثیرگزار را پیش روی مخاطب‌های میلیونی این مجموعه بازی قرار می‌دهد. طبق گفته‌های مسئولین استودیو DICE، این تیم بازیساز تاکنون روی بازی با حجم جزئیات و وسعت Battlefield 5 کار نکرده است.

نهایتا باید به این مسئله اشاره کرد که بازی Battlefield 5 در تاریخ 19 اکتبر برای PC، PS4 و Xbox One عرضه می‌شود و در جریان E3 2018 تایید شد که از حالت بتل رویال نیز پشتیبانی می‌کند.

دانلود با کیفیت 1080p

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

شش + شانزده =