اخبار بازی

لیگ چین به بازی FIFA 19 اضافه می‌شود

لیگ چین به بازی FIFA 19 اضافه می‌شود

وی جی مگ: لیگ چین با اینکه ضعف‌هایی دارد ولی در تلاش است تا اعتبار و شهرتی برای خود کسب کند و اینکار با افزایش کیفت بازی امکان‌پذیر است. با این حال این لیگ در بازی FIFA غایب بوده است.

به گزارش وی جی مگ، احتمالا این لیگ نتوانسته بود صلاحیت بودن در FIFA را کسب کند. نبود این تیم باعث شده بود تا طرفداران چینی نتوانند با تیم مورد علاقه خود بازی کنند و همچنین استعداد‌های بازیکنان این تیم در FIFA نشان داده نمی‌شد. به نظر می‌رسد که اوضاع در حال تغییر است. شرکت EA سوپرلیگ چین را به بازی امسال اضافه می‌کند.

در توییتی از PlayStation اعلام شد که در نمایشگاه انیمیشن هنگ‌کنک تیم چین در بازی به نمایش درآمد. البته باید منتظر باشیم تا کمپانی EA به طور رسمی این خبر راط تائید کند یا خود کمپانی این لیگ را برای بازی FIFA 19 معرفی کند. EA انتخاب درستی کرده است که این لیگ را به بازی اضافه کند فقط باید صبر کنیم تا این خبر به طور رسمی تائید شود.

بزرگترین اتفاقی که بعد از این کار می‌افتد این است که حالا کمپانی EA می‌تواند بازی FIFA 19 را در فروشگاه‌های چینی با موفقیت به فروش برساند. حالا که ورزش فوتبال در این کشور در حال پیشرفت است این کار می‌تواند سود خوبی داشته باشد.

درهمین حال برای حرفه و مود FUT می‌توان بازیکنانی با توانایی‌های بالا را به تیم اضافه کرد مانند Oscar، Hulk، Ramires، Paulinho، Yannick Carrasco، Alex Witsel، Cedric Bakambu، Talisca و افراد بیشتر.

بازی FIFA 19 در تاریخ 28 سپتامبر برای پلتفرم‌های PC، PS4، Nintendo Switch و Xbox one عرضه خواهد شد.

امیر تقی زاده

امیر تقی زاده

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

دو − 1 =