PSX 2017 اخبار بازی

دنیای Ghost of Tsushima بسیار بزرگتر از Infamous Second Son خواهد بود

دنیای Ghost of Tsushima بسیار بزرگتر از Infamous Second Son خواهد بود

امروز حین نمایشگاه PSX 2017 رئیس استودیو‌های جهانی Sony Interactive Entertainment صحبت‌هایی در مورد بازی جدید استودیوی SuckerPunch یعنی Ghost of Tsushima انجام داد.

آقای Shuhei Yoshida اعلام کرد اولین باری که این پروژه را مشاهده کرد تیم سازنده در مراحل اولیه ساخت آن بودند. او در مراحل مختلف ساخت این بازی را تجربه کرده و باید گفت که در طی دو سال گذشته Ghost of Tsushima بدون وقفه در حال توسعه بوده‌ است. یوشیدا همچنین اعلام کرد که این بازی بسیار بزرگتر از Infamous Second Son بازی قبلی استودیوی SuckerPunch خواهد بود. در واقع این بزرگترین بازی از لحاظ وسعت است که توسط این استودیو ساخته شده است. سیستم مبارزات با شمشیر در حال حاضر قابل بازی است و به نظر می‌رسد که بسیار عالی کار شده باشد.

یوشیدا همچنین گفت که این پروژه مدت زیادی در سکوت خبری ساخته شد اما ممکن بود که به راحتی اطلاعات آن فاش شود. تیم سازنده برای تحقیقات به Tsushima سر زده بودند و یک روزنامه محلی از این تحقیقات گزارشی را منتشر کرد. خوشبختانه این روزنامه به حدی محبوب نبود که اطلاعات آن به صورت جهانی مورد توجه قرار گیرد. یوشیدا همچنین اعلام کرد که هنوز The Last of Us Part 2 و Death Stranding را بازی نکرده است.

منبع

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

دو + 7 =