وی جی مگ: چند هفته پیش بود که سازندگان Metro Exodus در مورد ساختار کامل بازی و نقشههای آن صحبت کردند. این بازی در حالی که بسیار بزرگ و وسیع طراحی شده، شامل نقشههای Sandbox گونه است و ساختار جهانباز (Open World) در آن لحاظ نشده است.
عدم استفاده از شیوه طراحی جهانباز باعث شد تا سوالات بسیار زیادی در این مورد به وجود آید. استودیوی 4A Games در صحبت با Game Informer در شماره جدید مجله آنها اعلام کرد که بعد از ساخت دو بازی Metro به صورت کاملا خطی آنها از این شیوه خسته شده بودند. سازندگان Metro Exodus در ابتدا قصد داشتند تا این بازی را به صورت کاملا جهان باز طراحی کنند اما طراحی اولیه حسی کاملا متفاوت از سری Metro ارائه میکرد. آنها حس میکردند که این بازی، هویت خود را به عنوان ادامهای برای سری Metro از دست داده است.
به گزارش وی جی مگ، پس از آن 4A Games تصمیم بر این گرفت تا از ساختار Sandbox استفاده کند که درون آن از پیشروی به صورت خطی استفاده شده است. کارگردان بازی Andrew Prokhorov در این مورد گفت:« به نظر پیدا کردن تعادل بین ساختار Sandbox و گیمپلی با ساختار خطی بسیار سخت بود اما فکر میکنم که به خوبی اینکار را انجام دادیم.»
نظری ارسال کنید