اخبار بازی E3 2018

جزئیاتی از بخش داستانی بازی The Last of Us Part 2

جزئیاتی از بخش داستانی بازی The Last of Us Part 2

وی جی مگ: تیم سازنده بازی The Last of Us Part 2 اطلاعاتی از بازی منتشر کرد که در ادامه می‌توانید مطالعه کنید. بازی که چند سال از معرفی اولیه آن گذشته اما اولنی نمایش گیم‌پلی خود را جریان کنفرانس Sony در E3 2018 تجربه کرد و با واکنش‌های مثبتی از سوی گیمرها و کارشناس‌ها روبرو شد.

به گزارش وی جی مگ، در همین راستا جزئیات بیشتری از گیم‌پل بخش داستانی بازی ارائه شده که در ادامه مطالعه می‌کنید.

  • فلسفه اصلی گیم‌پلی بازی در مورد تنش است. تیم به گونه‌ای روی شخصیت Elli کار کرده که حس این را بدهد که بیشتر با محیط در ارتباط است. Elli این قابلیت را دارد که خود را زیر اشیاع مخفی کند یا از بین اشیاع عبور کند و همچنین جوری با محیط تعامل دارد که بیشتر حس واقعیت و همچنین انسان بودن را بدهد.
  • همچنین آن‌ها سعی کردند تا دشمنان را مانند مردم واقعی بسازند و نه فقط دشمنان معمولی بازی. برای مثال آن‌ها نام همدیگر را صدا می زنند.
  • شخصیت Elli در Left Behind قابل بازی بود، ولی توسعه دهندگان قابلیت های زیادی اضافه کردند. این بازی هنوز بر روی Elli تمرکز دارد، ولی هر چیز دیگری مانند مبارزه، مخفی کاری،ساختن و گشت و گذار  به سطح بهتری ارتقا یافته. این واقعا تجربه جدید برای کسانی است که گزینه‌های بیشتری برای بازیکن‌ها یشنهاد می دهند.
  • حال پلیرها می‌توانند جاخالی بدهند و این هسته اصلی مبارزه‌های تن به تن است. شما همچنین می توانید با نفوذ در سطح‌ها برای حمله آماده شوید که در درگیری‌ها گزینه‌های بیشتری در اختیار قرار می‌دهد. هدف، ساخت فرصت های خلاقانه‌ای است تا گیم پلی را جذاب کند و این باعث می‌شود لحظه‌های هیجان‌انگیز زیادی خلق شود.
  • مخفی‌کاری در بازی به صورت«analog» است. به این معنی که نمی‌توانید کاملا مخفی بشوید و اینکه چطور شما مخفی می شود به این مرتبط است که علف‌های اطرف شما چقدر بلند هستند و اجزای محیط که روی مخفی کاری تاثیر می‌گذارند. همچنین قابلیت پریدن به بازی اضافه شده که گیم پلی بازی را اندکی متفاوت می کند.
  • ساخت و ساز در بازی شامل انتخاب‌ها نیز می‌شود و تا جایی که منطقی باشد بست پیدا می کند. حال برای کمان، انواع مختلفی از تیرها وجود دارد که می توانید بسازید.
  • هر آیتم ساخته شده جایگاه مشخصی را پر می‌کند.
  • گشت و گذار در بازی شامل گزینه‌های جدیدی است مثل قابلیت جمع شدن برای عبور از حفره‌های باریک و دراز کشیدن برای حمله کردن به دشمن از جهت مخالف.
  • دشمنان بازی از همان سیستم انیمینشنی که Elliاستفاده می‌کند، برخوردارند، شما تغییری بین انیمیشنن‌ها ها نمی‌بینید، آن‌ها خیلی طبیعی هستند و همچنین خطرناک.
  • واقعا بازی بزرگی است. هنوز یک بازی خطی است، ولی گیمرها گزینه‌های زیادی برای حرکت به اطراف دارند که در فضای بسیار بزرگی است.
  • فضاهای بازی مانند این است که در هرنقطه احتمال درگیری وجود دارد وهمیشه خطر تهدید می کند.هیچ جای امنی وجود ندارد.
  • هوش مصنوعی خیلی بهتر شده. وقتی دشمنان یک جسد را در جنگل شناسایی می‌کنند، به یکدیگر اطلاع می دهند و به تدریج مردم بیشتر از این اتفاق آگاه می شوند و بعد از آن حالت دفاعی می گیرند. این ویژگی خیلی واقع گرایانه است و همچنین دشمنان به دنبال Elli خواهند گشت.
  • آلوده شده ها برمی‌گردند و فضای گیم پلی آن‌ها گسترده تر شده.کلاس‌های جدیدی به بازی اضافه شده که بازی را منطقی‌تر می‌کند. آن‌ها تهدیدهای واقعی هستند، نه فقط برای Elii، بلکه برای دشمنان او هم تهدید محسوب می‌شوند.
  • دمویی که دیدم هنوز در شهر Jaclson روایت می شد.Elii عضو یک جامعه و همچنین عضو یک تیم گشت است تا شهر را در امان نگه دارد.همه چیز به صورت عادی شروع می‌شود و بعد چیزهای بدی اتفاق می‌افتد.
  • حتی آنتاگونیست‌ها، آن‌ها فقط آدم بد نیستند و درای بعدها و پیچیدگی‌هایی هستند.
  • منظور از پیرمردی که در تریلر به آن اشار شد Joel بود.او یک جایی بیرون از آنجاست.
  • Jessie رهبر گروه گشت‌زنی است و Joel او را اذیت می کرده تا Elli را امن نگه دارد. Dina یک رابطه احساسی با Elli را شروع کرده.
  • صحنه‌ها برای رندر کردن بسیار سخت بودند به ویژه به خاطر موهای کارکترها.
  • زمان انتشار اعلام نمی‌شود تا موقع‌ای که بازی بسیار به زمان انتشار نزدیک شود.

بازی The Last of Us Part 2 در تاریخ نامعلومی به صورت انحصاری برای کنسول PS4 عرضه می‌شود.

امیر تقی زاده

امیر تقی زاده

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

16 − هشت =