وی جی مگ: در حالی که انتظار میرفت بازهم شاهد المانهای نقشآفرینی در بازی Sekiro Shadows Die Twice باشیم اما به نظر میرسد که بر خلاف سری Souls و Bloodborne این اتفاق رخ نخواهد داد.
به گزارش وی جی مگ، PC Gamer در پشت درهای بسته دمو Sekiro Shadows Die Twice را مشاهده کردند. آنها اطلاعات بسیار جالبی را از این بازی منتشر کردند که برای هواداران استودیوی FromSoftware جالب خواهد بود.
- Sekiro Shadows Die Twice در سالهای 1500 و دوره Sengoku ژاپن دنبال خواهد شد. گیمر در نقش یک شینوبی بی نام ظاهر خواهد شد. او باید از ارباب جوان خود دفاع کند. او در یک مبارزه که باعث قطع شدن دستش شد تقریبا مرد.
- این بازی در سبک اکشن/ماجراجویی ساخته می شود و قطعا نقشآفرینی نخواهد بود. دیگر خبری از Stat، زره، اسلحهها، کلاسها و بخش مالتیپلیر نخواهد بود. البته در بازی “دستهای مصنوعی” وجود دارد که با پیشرفت در بازی آنها را پیدا میکنید.
- در حالی که شخصیت اصلی با دست راست از Katana استفاده خواهد کرد، دست مصنوعی چپ او میتواند از مدلهای مختلف تشکیل شود که قابلیتهای حمله و دفاعی بیشتری به او میدهند. اضافاتی مثل تبر میتوانند سپر دشمن را نابود کند یا حتی گیمر میتواند خودش از سپر استفاده کند.
- محیط بازی به صورت عمودی طراحی شده است. گیمر میتواند با استفاده از Grappling Hook به ارتفاعات بالاتر دسترسی پیدا کند. گیمر میتواند از این قابلیت حتی در مبارزات نیز استفاده کرده و دشمن را به سمت خود بکشد.
- مبارزات تمرکز زیادی روی وضعیت فیزیکی گیمر دارند. دشمن میتواند به راحتی حمله شما را دفع کند اما وضعیت فیزیکی و تعادل آنها به هم خواهد خورد. وقتی تعادل آنها به هم خورد میتوانید به راحتی و با یک حرکت Shinobi Death Blow آنها را نابود کنید. در وضعیت دفاعی خود گیمر نیز با این مشکل روبرو خواهد شد. تنها راه فرار از به هم خوردن تعادل در حالت دفاعی این است که دفاع را در بهترین حالت ممکن انجام دهید.
- نمادهای ظاهر شده بالای سر شخصیت در نمایش نمایانگر وضعیتهای متفاوتی هستند مثل خطر. مثلا این نماد میتواند نمایانگر انجام حرکت ویژه دشمن باشد.
- برای جا خالی دادن از حملات دشمن باید انیمیشنهای آنها را پیشخوانی کنید و بدانید که چه نوع حملهای انجام خواهد داد. هر دشمن الگو حملات خاصی دارد.
- مخفیکاری جزئی از گیمپلی بازی را تشکیل میدهد. گیمر میتواند با مخفی کاری برخی از دشمنها را یک ضربه نابود کند.
- راههای مختلفی برای انجام دادن ماموریتهای مختلف وجود دارد و به نظر گیمپلی به صورت خطی دنبال نمیشود.
- باش مشاهده شده در تریلر Corrupted Monk است.
- وقتی گیمر در مبارزه میمیرد میتواند بسیار سریع دوباره بازی را آغاز کند. البته به نظر تعداد آغاز دوباره محدودیتهایی دارد.
- به نظر بازی از دنیایی بسیار بزرگ تشکیل شده که همه قسمتهای آن به هم متصل هستند و گیمر میتواند با آزادی کامل در محیط به گشت و گذار بپردازد.
- سیستم خرید و فروش در بازی وجود دارد اما به نظر سیستم آن نسبت به Souls و Bloodborne تغییر کرده است.
نظری ارسال کنید