اخبار بازی

دفاع کارگردان God of War از بازی‌های خطی و داستانی

دفاع کارگردان God of War از بازی‌های خطی و داستانی

روز گذشته شاهد عرضه اخبار مربوط به بسته شدن استودیوی Visceral Games و تغییر روند رادیکالی ساخت بازی Star Wars بودیم که توسط این استودیو و کارگردان سابق آنچارتد در حال ساخت بود.

در اطلاعات که توسط EA ارائه شد به نظر می‌رسد که آنها از ساختار خطی و داستانی بازی ناراضی بوده و دوست دارند که این اثر به گونه‌ای ساخته شود که شباهت بیشتری به بازی‌های جهان باز داشته باشد. یکی از واکنش‌های جالب به این اظهار نظر EA بدون شک توسط کارگردان بازی God of War یعنی Cory Barlog انجام شده است. او به صورت واضح ناامیدی خود از این اظهار نظر EA را اعلام کرده است.

او در توئیتر خود نوشت:«من عاشق بازی‌های خطی و تک‌نفره هستم. این نکته من را بسیار ناراحت می‌کند که خطی بودن این روز‌ها یه نقطه ضعف به شمار می‌رود. شما می‌توانید تجربه خارق‌العاده در بازی‌های تکنفره خطی داشته باشید»

نکته جالب این است که Barlog چندی قبل God of War را به توری اتوبوسی تشبیه کرده بود که گیمر‌ها می‌توانند در حین بازی کردن به گشت و گذار در محیط بازی بپردازند. بحث در مورد بازی‌های خطی مدت بسیار زیادی است که مطرح می‌شود و شاید در مقطع عرضه Final Fantasy 13 در سال 2009  به بالاترین حد خود رسید.

منبع

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

3 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

17 − سه =

  • دمش گرم والا بازی های خطی و تک نفره خیلی کم شده خیلی ها از بازی های موفق و محبوب در گذشته خطی بودندقرار نیست که همه بازی ها اپن وزد بشند

  • اون از حرفای مایکروسافت و اینم از تیم قدرتمندی که سونی پشتشه ای جووون ایشالله هرچه زودتر شاهد بازگشت واقعی صنعت گیم به دوران با شکوه و لذت بخش سابق باشیم . با بازیهای تکنفره و داستانیییییی :inlove: :rotfl: :-))

  • دمش گررررررررررررررم بخدا حرف دلو زد واقعا داغ دلمو تازه کرد 😐 😐 😐 آفرین مستر بارلاگ عزیز! واقعا گل گفتی . یاد بگیرن این بازی سازا که مدتهاست صنعت بازی از لذت و شکوه دوران بازیهای فوق العاده خودش خیلی دور افتاده و من یکی که واقعا با بازیهای داستانی و خطی خیلی حال میکنم و در واقع اصلا اینطور بازی ها رو بازی میدونم.