اخبار بازی

مایکروسافت اطلاعات جدیدی در مورد xbox one می دهد

مایکروسافت اطلاعات جدیدی در مورد xbox one می دهد 1

مایکروسافت در طی نمایشگاه کامیک کان (Comic Con) یک پنل(pannel)برگزار کرده بود که شامل سازنده هایی بود که چند ویژگی جدید xbox one را مانند آواتارهایی که لبخند می زنند یا کنترلر هایی که صاحبشان را شناسایی می کنند. Major Nelson پنل را مدیریت می کرد که شامل این اشخاص بود:

کارگردان خلاق مایکروسافت یعنی Ken Lobb، آقای Dan GreenWalt از استودیوی Turn 10 سازنده ی سری بازیهای Forza ، آقای Nick Burton از Rare، آقای Josh Bridge که روی Dead Rising 3 کار می کند و آقای Justin Robey از Microsoft Studios
آقای Ken Lobb چگونگی استفاده از Project Upload را برای رکورد کردن قسمتهایی از بازی Killer Instinct در EVO را نشان داد. او همچنین نشان داد که چگونه دسته ی xbox one با استفاده از کینکت پلیری که دسته را در دست دارد شناسایی می کند. وقتی که کنترلر به پلیر دیگری داده می شود بازیها به صورت خودکار پروفایل جداگانه ای را برای پلیر مورد نظر بارگذاری می کنند. Greenwalt در مورد موتورهای لمسی و پرسرو صدای درون دسته و این که چگونه این اشیا پر سر و صدای داخل Trigger (دو دکمه ی ماشه مانند دسته یعنی LT و RT) می توانند در مقابل عملکرد Tire در بازی Forza 5 از خود جواب و عکس العمل نشان دهند. این قابلیت به بازی کننده ذهنیت بهتری می دهد که چگونه بر سطح پیست بماند(منحرف نشود) و همچنین تکنیکهای ترمز گیری او را تقویت می کند. آقای Josh Bridge یک slideshow از قابلیتهای بازی Dead Rising 3 نشان داد که شامل افکتهای فیزیکی خرده شیشه ها و همچنین سیستم اتمی صحیح ارگانهای بدن که هنگام تکه تکه کردن یک زامبی به نمایش در می آید. Robey بیشتر در مورد ویژگیهای SmartGlass حرف زد و اینکه شما چگونه می تونید Ryse بازی کنید، در حالی که دیگران را به یک match در Dead rising 3 دعوت کنید و به شما اعلام بشود زمانی که دوستانتان آماده اند تا بازی را شروع کنید.
رییس تکنولوژی جدید Rare یعنی آقای Nick Burton هم صحبتهایی انجام داد و گفت که چگونه تعهد و وفاداری کینکت ارتقا یافته و این که چگونه کینکت می تواند چین و چروکهای صورت شما را بخواند و همچنین این که کینکت می تواند انگشتهای دست شما را تا برد 3 متر تک به تک شناسایی کند و تشخیص بدهد. وضعیتهای دست نیز بهتر خوانده و شناسایی می شوند. همچنین او یک تکنولوژی به همگان نشان داد که در آن چهره خود را اسکن می کرد و سپس یک ماسک از آن تولید می کرد و همچنین قادر بود تا آن ماسک را درون بازی نیز ببرد. این قابلیت به گیمرها اجازه می دهد که شکل هندسی صورت و BMI(واحدی برای شمارش شکل بدن انسان، برای اطلاعات بیشتر به اینجا مراجعه کنید) فرد را به کاراکترهای بازی منتثل کند. این قابلیت همچنین می تواند صورت پلیر را شناسایی کرده و حالات چهره را برای کارکترهای داخل بازی درست کند. کماکان استودیوی Rare در حال کار بر روی یک بازی شوتر است که از چشم و دست بازی کننده به جای یک lightgun استفاده می کند.

میثم قربانی

میثم قربانی

مدیر سایت

3 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

سه × 4 =

  • من که خیلیییییییی عاشقشم :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :X-P:

  • من که عاشقشم 😀 :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: