اخبار بازی

توضیحات سازندگان God of War در مورد استفاده از المان‌های نقش‌آفرینی

توضیحات سازندگان God of War در مورد استفاده از المان‌های نقش‌آفرینی

وی جی مگ: یکی از تغییرات اساسی عنوان God of War جدید به نسبت بازی‌های قدیمی این سری، استفاده از المان‌های نقش‌آفرینی است. حال شخصیت Kratos و دشمنان سطح و لول داشته و شما باید برای ارتقا شخصیت خود محیط بازی را جستجو کنید تا بتوانید لوت و آیتم‌های مورد نیاز برای لول‌آپ را به دست آورید.

البته این اقدام پیش از این توسط بسیاری از فرنچایزهای قدیمی دیگر چون The Legend of Zelda و Assassin’s Creed نیز صورت گرفته است که تا قبل از عرضه آخرین عناوین خود، المان‌های نقش‌آفرینی در آن‌ها جایی نداشتند اما در Breath of the Wild و Origins مورد استفاده قرار گرفتند.

به گزارش وی جی مگ، Aaron Kaufman از استودیو Santa Monica در مصاحبه با Geek Culture در مورد استفاده از این المان‌ها در God of War توضیحاتی ارائه کرد. «ارائه انتخاب بیشتر به پلیر در هنگام بازی، بزرگ‌ترین پاسخ ما به سوال است و چندان نیز مسئله پیچیده‌ای نیست. عناوین قبلی God of War به گونه‌ای بودند که تنها یک نوع راه و روش برای مبارزه و شیوه بازی را در مقابل شما قرار می‌دادند. به عنوان مثال Cestus و Blades در اختیار شما قرار می‌گرفت و شما با تعویض آن‌ها مدل بازی خود را تغییر می‌دادید.

اکنون با بیشتر شدن المان‌های نقش‌آفرینی، شما زره و تبر در اختیار داشته و راه‌های مختلفی برای ارتقا آن‌‌ها در پیش دارید. سپر، استفاده از Melee Atack و هم‌چنین Atreus را نیز همراه شما هستند. تمامی این موارد را می‌توانید از طریق قابلیت‌هایی که هر کدام دارند ارتقا داده یا افکت خاصی را در آن‌ها اعمال کنید. بنابراین همگی موارد ذکر شده که بازی اضافه شده‌اند تنها به این دلیل است تا پلیر استراتژی بیشتری برای بازی خود داشته باشد و آن‌ را هر گونه که مایل است تجربه نماید.»

عنوان مورد انتظار God of War در تاریخ 20 آپریل 2018 (31 فروردین 97) به صورت انحصاری برای PS4 عرضه خواهد شد.

منبع: Gamingbolt.com

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

دوازده + 9 =