بازی ایرانی گزارش و مصاحبه

مصاحبه با سازندگان بازی میرمهنا : آخرین قسمت

مصاحبه با مرتضی رضایی ، مدیر پروژه ساخت بازی میرمهنا

بالاخره در 9 مین و آخرین قسمت از سری مصاحبه هایمان با عوامل ساخت بازی میرمهنا، به سراغ آقای “مرتضی رضایی” مدیر پروژه ساخت بازی “میرمهنا” رفته ایم. در این مصاحبه خواهیم فهمید که تلفظ درست این بازی MirMohana است یا MirMahna ؟! بودجه ی ساخت بازی میرمهنا چگونه تامین می شود، موتور ساخت بازی چگونه انتخاب شده است، با سابقه فعالیت های آقای رضایی در زمینه بازی سازی آشنا خواهیم شد و نام بازی بعدی شرکت پویانما  که ساخت آن آغاز شده است را کشف خواهیم کرد!

[private_gold] [download id=”389″] [download id=”390″] [/private_gold] [download id=”388″]
مهدی فنایی

مهدی فنایی

9 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

3 × 2 =

  • باید دید چی در میاد…
    گرافیکش خوبه اما خوب من با توجه به شناختی که بچه های تیم دارم بعید میدونم که بازی گیم پلی خوبی داشته باشه…. یا اصلا داشته باشه.
    من رو هوا حرف نمیزنم… بنده خودم یکی از بچه های سازنده تیم بودم.

  • من رضایی رو مشناسم از صبح تا شب این قدر کار کرده فکنم دیگه نا نداره ولم صداش رو زیاد کنه. دوستان به گیرنده هایتون دست نزنید.از شوخی گذشته دمشون گرم با این چندر غازی که بنیاد ملی بهشون داده . ایول ا… داره به مولا. یک بار که با هاش صحبت کردم تو سمینار میگفت خیلی غیر از پول بنیاد خرج میرمهنا کرده. تو حرفاش می شد فهمید که بنیاد سرشونو کلاه گذاشته تو میرمهنا.

  • دست میزاد میگم به آقای رضایی و بچه های تیم میرمهنا و تمام کسانی که با کلی مشکل تو ایران بازی میسازند. امیدوارم سازمانها و نهادهای مختلف قدر زحمت هاشونو بدون تا اینا هم از ایران نرند.
    و بتونند برای ایران افتخار بیارند. ما میگیم ایشاا…. شما هم بگین ایشاا…

  • نمی دونم شاید مشکل از من باشه.با km اجرا کردم ولی باز همونطوری بود.البته من که شنیدم به هر حال ولی فکر کردم مشکل از آیتمه ولی فکر کنم مشکل بیشتر از خودمه.
    ممنون.

    • ممنون از تذکرتون، ولی بطور کلی تنظیمات برنامه ای که با اون ویدئو رو نگاه می کنیم و همچنین استفاده از اسپیکر یا هدفون، میتونه تغییرات زیادی در تماشای ویدئوی مورد نظر ایجاد کنه.

    • امین جان، اتفاقا صدای موزیک کاملا پائینه و از این پایینتر هم اگر می آوردیم دیگه شنیده نمیشد! متاسفانه، آقای رضایی خیلی آروم حرف میزدند و در این مصاحبه هم (چون مال چند ماه پیشه) هنوز میکروفون مجزا نداشتیم. به همین خاطر، صدای آقای رضایی بعضی اوقات “یه مقدار” پائینه. با این حال به نظرم در کل صدا کیفیت قابل قبولی داره.