اخبار بازی

ایجاد حق انتخاب در Middle-earth Shadow of War با Loot Box

ایجاد حق انتخاب در Middle-earth Shadow of War با Loot Box

بازی Middle-earth Shadow of War یکی از بازی‌های بحث برانگیز چند ماه اخیر بوده است. از معرفی کاملا ناگهانی و تنها چند ماه قبل از عرضه، تاخیر تنها چند هفته پیش از انتشار و اضافه شدن Loot Box ها و سیستم پرداخت درون برنامه‌ای و … همه از مباحث موجود در مورد این بازی در چند ماه اخیر بودند.

در صحبت با یوروگیمر، طراح ارشد استودیوی Monolith آقای Rob Roberts اعلام کردند که آنها قصد تغییر دادن گیم‌پلی را به شیوه بد با اضافه کردن Loot Box نداشتند. آنها صرفا این انتخاب را با وجود آوردند تا گیمر‌هایی که سرشان بسیار شلوغ است نیز بتوانند از بازی لذت ببرند. کسانی که ایده بازی دوباره و دوباره تا رسیدن به یک پاداش شاید از لحاظ زمانی برایشان امکان نداشته باشد.

در ادامه صحبت‌ها Roberts اعتقاد داشت که کار آنها بیشتر برای ایجاد حق انتخاب برای گیمر‌ها بوده است و گفت:« در بازی شما منابع مختلفی را با سرعت معقولی به دست می‌آورید و سیستم به نوعی طراحی شده که راهی برای دور زدن آن وجود ندارد. در کنار آن خریدن Loot Box برای دسترسی به منابع بیشتر کاملا انتخاب گیمر است و از نظر من انتخاب Loot Box برای کسانی که وقت آزاد زیادی ندارد و می‌ترسند که تجربه کاملی از بازی‌های بزرگ نداشته باشند، این انتخاب شاید بهترین روش باشد.»

او همچنین در مورد سیستم Nemesis صحبت‌های را انجام داد:«بر اساس همین ایده، سیستم درجه سختی به بازی اضافه شده است. ما درجه سختی Easy را به بازی اضافه کردیم و همینکار باعث شد که محبور باشیم درجه سختی Hard را نیز به این اثر اضافه کنیم تا تعادل برقرار شود. از نظر من سیستم Nemesis وقتی به درستی پیاده سازی می‌شود که گیمر به دفعات زیاد در نبرد شکست می‌خورد. استفاده از درجه سختی Easy تجربه درستی از سیستم Nemesis ارائه نمی‌کند. البته در نهایت انتخاب در اختیار گیمر است.»

منبع

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

18 + 7 =