اخبار بازی

دفاع عضو سابق استودیوی Bungie از فروش Loot Box در بازی‌ها

دفاع عضو سابق استودیوی Bungie از فروش Loot Box در بازی‌ها

پرداخت درون‌برنامه‌ای و به خصوص در چند سال اخیر استفاده از Loot Boxها به یکی از بحث‌ برانگیز‌ترین بحث‌های دنیای بازی تبدیل شده‌اند که شاید بددترین آن فروش زره اسب توسط Bethesda در بازی‌های مخصوص این شرکت بود.

استفاده از سیستم Loot Box در بازی‌های مختلف از گیمر برای دسترسی به ویژگی‌های مختلف، درخواست پول می‌کند. این ویژگی در حالت کلی بسیار آزار دهنده است و می‌تواند تاثیر مستقیمی روی گیم‌پلی گذاشته و تجربه یک بازی خوب را نیز برای گیمرها نابود کند. (یکی از بازی‌هایی که از این مشکل رنج می‌برد Star Wars Battlefront 2 است.) حالا چند سازنده در مورد پرداخت درون‌ برنامه‌ای صحبت‌هایی انجام داده و از آن دفاع کردند!

عضو سابق استودیوی بانجی Niles Snakey در صحبت با GamesIndustry.biz گفت:« بدون توجه به هزینه ساخت، سازندگان و شرکت‌های منتشر کننده به دنبال ایجاد درآمد هستند، این صنعت یک کسب و کار است. سازندگان دارای خانواده هستند و باید مخارج آنها را تامین کنند. اگر کسانی هستند که از سیستم پرداخت درون برنامه‌ای و Loot Box ناراضی هستند، نباید با خریدن بازی‌ها از آنها حمایت کنند.»

او همچنین در ادامه صحبت‌های خود اشاره کرد که زندگی چیزی بیشتر از صرف تمام وقت برای ساختن و یا بازی کردن بازی‌های ویدیویی است و به همین خاطر است که او دیگر اینکار را انجام نمی‌دهد! در نهایت او فکر می‌کند که انجام اینکار‌ها صرفا برای درآمد بیشتر است و افراد سازنده بازی این حق را دارند که خانواده خود را از لحاظ مالی تامین کنند.

منبع

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

پنج × پنج =