اخبار بازی

طراحی مراحل God of War با الهام از Bloodborne انجام شده است

طراحی مراحل God of War با الهام از Bloodborne انجام شده است

وی جی مگ: به گفته Anthony Dimento طراح سیستم‌های ارشد و Luis Sanchez طراح مراحل ارشد عنوان God of War، طراحی مراحل عنوان نام‌برده با الهام از Bloodborne شکل گرفته است. امری که دارندگان کنسول PS4 مطمئنا از آن استقبال خواهند کرد.

به گزارش وی جی مگ، این دو در آخرین شماره از پادکست The Lost Pages of Norse Myth به نوبت بدین گونه توضیح دادند «من عاشق بناهایی هستم که به صورت نزدیک به یکدیگر چیده شده‌اند. به شخصه یکی از بازی‌های مورد علاقه‌ام Bloodborne بوده و طراحی مراحل صورت گرفته در آن عالی و در سطح بسیار بالایی قرار دارد. این عنوان بسیار برای من بسیار الهام بخش بوده و فضاهایی اکتشافی که در God of War خواهید دید به نوعی با الهام از Bloodborne شکل گرفته و به این بازی برمی‌گردد. ما این چرخه‌های مکانی کوچک را در بازی قرار داده تا شما بتوانید مسیرها و میان‌برهای جدیدی را در بازی باز کنید. بدین منظور باید در فضای بازی گشته و محیط آن را کشف کنید.»

از دیگر نکاتی اشاره شده توسط سازندگان God of War، مورد Hubهای بازی است که در حین سفر خود به همراه کریتوس و پسرش با آن برخورد خواهیم کرد. در این فضا می‌توان ماموریت‌های جانبی گرفته و یا توانایی‌های شخصیت خود را ارتقا دهید. «بازی ما اگرچه به صورت open world نیست اما در آن Hubهایی وجود دارد. مکان‌هایی شامل محتویات اضافی که لزوما به داستان اصلی بازی مربوط نمی‌شوند. بلکه به گسترش دادن دنیای بازی و خلق تجربه‌ای بهتر از آن مربوط می‌شود.

به عنوان مثال یکی از مراحل پیرامون موجودی به نام Golem روایت می‌شود که از دشمنان سنگی بازی محسوب می‌شود. در حین کار روی این مرحله فرعی، ما تصمیم گرفتیم تا داستان کوچکی را پشت این دشمن قرار دادیم تا به نوعی این موجود دارای شخصیت‌پردازی خاص خود باشد. و نتیجه آن نیز بسیار جالب بود.»

منبع: Gamepur.com

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

8 − 2 =