اخبار بازی

پاسخ سازندگان Crash به بازخورد گیمر‌ها به خاطر سختی این بازی

پاسخ سازندگان Crash به بازخورد گیمر‌ها به خاطر سختی این بازی

مدتی پیش بود که Crash Bandicoot N’Sane Trilogy برای PS4 منتشر شد. حال سازنده این بازی یعنی Vicarious Visions به برخی ایراداتی که کاربران از این بازی گرفته‌اند واکنش نشان داده است. کاربران از تغییر نحوه پرش‌های کرش بندیکوت در نسخه اول بازی گفته بودند و حال سازنده گفته که برای یکدست ساختن این سه گانه نیاز به انجام این تغییرات بوده و در اصل، آن‌ها قسمت سوم را به عنوان یک نقطه شروع در نظر گرفته‌اند چرا که مدرن‌ترین و تکامل یافته‌ترین نسخه سری است.

در ادامه توضیح داده شده که در مراحل مربوط به تست بازی توسط خود سازنده و کاربران معمولی، آن‌ها به این نتیجه رسیده‌اند که هر بازی مکانیزم‌های خود را داشته باشد و به اصل خود وفادار بماند ولی به هر حال انجام برخی تغییرات کوچک و ایجاد برخی بهبودها اجتناب ناپذیر بوده است. در مورد فرودها و به زمین خوردن‌ها هم استودیو سازنده گفته آن‌ها از موتوری متفاوت استفاده کرده‌اند که فیزیک آن نیز متفاوت از سه گانه اصلی بوده به همین جهت پرش‌ها نسبت به بازی‌های اصلی باید دقیق‌تر باشد. آن‌ها مجبور بوده‌اند سیستم فیزیک بازی را طوری طراحی کنند که برای همگان عادلانه باشد.

در نهایت، گفته شده که بازی نسبت به نسخه اصلی ساده‌تر شده چرا که برخی المان‌ها خصوصاً به نسخه اول اضافه شده که باعث شده تا اگر در یک نقطه خاص کسی گیر کرد، بتواند راحت‌تر بازی را پیش ببرد. مثلاً اینجا در صورت چندین بار باختن، یک ماسک Aku Aku به بازیکن داده می‌شود و و او به چک پوینت منتقل می‌شود در حالی که نسخه اصلی این موارد را نداشت. البته به طور کلی خود سازنده هم معتقد است که نسخه اول سخت‌تر از بقیه بوده و به دقت بیشتری نیازمند است.

منبع

دانیال دهقانی

دانیال دهقانی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

هجده + 1 =