اخبار بازی

پایان Red Dead Redemption تصمیم بحث برانگیزی برای راکستار بود

پایان Red Dead Redemption تصمیم بحث برانگیزی برای راکستار بود

در یک کلاس فنی تخصصی که در پاریس برگزار شد، طراح ارشد و نویسنده بازی Red Dead Redemption یعنی Christian Cantamessa در مورد تصمیمات سختی که در مورد پایان بندی این بازی گرفه شده صحبت کرده است. قبل از هرچیز در نظر داشته باشید که این مطلب حاوی اسپویل داستان این بازی است.
در انتهای این بازی، قهرمان آن یعنی John Marston می‌میرد. این یک تصمیم بحث برانگیز برای استودیو بوده است. هم Cantamessa و هم Sam Houser موسس استودیو خواهان مردن این شخصیت در انتها بوده‌اند ولی با توجه به گیم پلی سختی‌هایی در اتخاذ این تصمیم وجود داشته است.
در سری GTA و نسخه‌هایی که تا آن زمان ساخته شده بود شما بعد از اتمام خط داستانی می‌توانستید آزادانه در محیط بچرخید و همین کشتن Marston را سخت می‌کرد. احتمال داشته که او کشته نشود ولی Cantamessa به این مسئله اعتقادی نداشته است. او دوست داشته با مردن شخصیت اصلی، داستان به نقطه‌ مورد نظر آن‌ها برسد.
البته او به این فکر نمی‌کرده که تمامی فعالیت‌های بازی با در نظر گرفتن شخصیت John Marston ساخته شده نه پسر او (که بعد از مرگ هدایت او را بر عهده می‌گیرید) و مجبور بودند. تمامی کات سین‌های مربوط به آن‌ها هم باید دوباره طراحی می‌شدند. حتی آن اوایل خبری از پسر شخصیت اصلی نبوده و فقط پای همسر او وسط بوده ولی به خاطر کشته شدن شخصیت اصلی و معنا دادن به تم غرب وحشی بازی، او نیز به بازی افزوده شده است. همین مسئله باعث شده در اواخر مراحل تولید کلی کار به ساخت بازی اضافه شود.
این یک تصمیم سخت بوده و Cantamessa خود شخصاً مسئولیت کار اضافی را بر عهده گرفته است. ولی او از Dan Houser و Leslie Benzies و Sam Houser هم به خاطر حمایت‌هایشان تشکر کرده است. او اعتقاد دارد که انجام ندادن این ایده و صرفاً تشکر کردن از او به خاطر ایده می‌توانست به کلی نتیجه را تغییر دهد ولی آن‌ها شجاعت قبول آن ایده را داشته‌اند.
منبع

دانیال دهقانی

دانیال دهقانی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

سه × 5 =