اخبار بازی

درجه سختی بازی Shadow of the Tomb Raider را شخصی‌سازی کنید

درجه سختی بازی Shadow of the Tomb Raider

وی جی مگ: بازی Shadow of Tomb Raider به خاطر معما‌های موجود در بازی معروف شده است و به نظر می‌رسد که می‌تواند پلیرها را مشغول کند تا از بازی لذت ببرند. در وب‌سایت رسمی Square Enix پستی منتشر شد که گفته می‌شود در این بازی روش‌های متنوعی در بازی وجود دارد که اگر کسی به اندکی کمک نیاز داشت بتواند از آن استفاده کند.

به گزارش وی جی مگ، در مورد درجه سختی بازی باید گفت که چهار درجه سختی در بازی وجود دارد. Easy، Normal، Hard و آخرین درجه سختی که مخصوص گیمرهای Hardcore است و Deadly Obsession نامیده می‌شود.

در مورد انتخاب کردن درجه سختی باید بدانید که وقتی درجه سختی Deadly Obsession را انتخاب می‌کنید هر سه قسمت بازی پوشده می‌شود یعنی اینکه کمکی به پلیر در انجام بازی نمی‌شود. همچنین دیگر نمی‌توانید در ادامه بازی درجه سختی بازی را تغییر دهید.

در ادامه Square Enix توضیحاتی در مورد درجه سختی‌های مختلف داده است.

Easy: گزینه Aim Assist فعال می‌شود و دشمان سلامتی کمتری دارند که باعث می‌شود هدف راحت‌تری برای کشتن باشند و همچنین آسیب کمتری به Lara می‌زنند. جعبه‌های مهمات زیادی در بازی وجود خواهد داشت و در همه حال نیازی نیست که نگران تمام شدن مهمات باشید به اضافه اینکه دید بهتری نسبت به دشمان خواهید داشت که می‌توانید راحت‌تر نشانه بگیرید.

Normal: سلامتی دشمنان در حد طبیعی است و آسیبی که به Lara می‌زنند اندکی بیشتر است. جعبه‌های مهمات نیز کم‌یاب‌ترند پس باید مواظب شلیک‌هایتان باشید تا تیر‌هایتان تمام نشود. دشمنان هنوز هم به راحتی دیده می‌شوند.

Hard: دشمنان از سلامتی بیشتری برخوردارند و همچنین می‌توانند آسیب زیادی به Lara بزنند و مکان او را به سرعت شناسایی می‌کنند. همچنین در مبارزه‌ها باهوش‌تر خواهند بود. در حین مبارزه سلامتی Lara برنمی‌گردد و جعبه‌های مهمات کم‌یاب هستند. هیچ نشانگری وجود ندارد که متوجه شوید از کجا به شما شلیک می‌شود و به علت غیرزه بقا، دشمنان به راحتی دیده نمی‌شوند. بهتر است که به طور مخفیانه دشمنان بازی را بکشید.

Deadly Obsession: این درجه‌ سختی برای پلیر‌هایی است که به دنبال چالش جدی هستند. این درجه سختی مانند Hard است ولی وقتی که Lara توسط دشمنان شناسایی می‌شود HUD  روی صفحه نشان داده نمی‌شود.

در آخر کمپانی Square Enix توضیحاتی در مورد تاثیرات درجه‌ سختی‌ها  روی اکتشاف بازی داد.

Easy

  •  مسیر بازی با خط سفیدی کاملا معلوم است.
  • زمان گرفتن از صخره‌ها طولانی‌تر است.
  • کمپ‌های اصلی روشن خواهند بود.

Normal

  • مسیر بازی که با رنگ سفید نشان داده می‌شد کمرنگ‌تر می‌شود.
  • زمان گرفتن از صخره‌ها معمولی است.
  • کمپ‌های اصلی روشن نیستند.

Hard

  • مسیر بازی با خط سفید نشان داده نمی‌شود.
  • زمان گرفتن از صخره‌ها کمتر می‌شود.
  • غریزه بقا موقع اکتشاف وجود نخواهد داشت.
  • کمپ‌های اصلی روشن نخواهند بود.

Deadly Obsession

  • مانند درجه سختی Hard است.
  • کمپ‌های اصلی خاموش‌ هستند و برای روشن شدن نیازمند منابعی خواهند بود.
  • بازی را فقط در این کمپ‌های می‌توانید Save کنید.

برای حل معماها در درجه سختی Easy به طور مستقیم به Lara اشاره می‌شود و اشایی که قرار است با آن‌ها تعامل داشته باشید Highlight می‌شوند. اشیایی که برای ادامه ضروری هستند به رنگ آبی در خواهند آمد. زمان بیشتری برای معماهای زمان‌بندی شده وجود خواهد داشت. در درجه سختی Normal زمان کمتر و اشاره کمتری می‌شود.

در درجه سختی‌های Hard و Deadly Obsession هیچ کمکی به Lara نمی‌شود پس نباید روی غریزه بقا حساب باز کنید چرا که غیرفعال می‌شوند. زمان کمتری برای معماهای زمان‌بندی شده خواهید داشت.

با توجه به مهارت‌های خود در سبک بازی‌های  ماجراجویی یکی از آن‌ها را انتخاب کنید و از بازی لذت ببرید. Shadow of Tomb Raider در تاریخ 14 سپتامبر برای پلتفرم‌های PC، PS4 و Xbox one عرضه خواهد شد و هم‌اکنون می‌توانید از Amazon این بازی را پیش‌خرید کنید. تصاویر جدیدی از بازی منتشر شده که در زیر می‌توانید مشاهده کنید.

 

 

امیر تقی زاده

امیر تقی زاده

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

هجده − 11 =