بازی ایرانی تریلر

بازی ایرانی : War Time

GameemaG War Time

بازی War Time یک ماد بازی کرایسیس است که بوسیله CryEngine 2 ساخته شده است. بازی در پنج مرحله کاملا متفاوت طراحی شده و سازندگان سعی کرده اند که گیم پلی بازی، از جذابیت کافی برخوردار باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر، میتوانید با کلیک در اینجا به صفحه اصلی این بازی مراجعه نمائید.



[download id=”985″]                                    [download id=”986″]

مهدی فنایی

مهدی فنایی

19 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

شانزده − 13 =

  • بابا شما انتظارتون خیلی زیاده من خودم با آنریل یک مرحله ی خیلی ساده ساختم.واقعا سخته تازه بازی ذولفقار هم که جدیدا منتشر شده فوق العاده است. به نظرم استدیو اپیدمیک عالیه

  • اقای معاوی حرف من اینه شما که استعداد ساخت چنین بازی هایی رو دارین چرا تقلید میکنین اگه یک داستان و شخصیت جدید رو با چنین گرافیکی به نمایش بگذارین کولاک میشه!!!

  • تمام طرح ها حتی ساختمون هارو از رو کرایسیس تقلید کرده فقط یه تصویر اهسته اضافه کردن چقدر این تیم (اپدیک) افتخار میکنند … یک کلام ایرانی بلد نیستن بازی بسازن!!

  • crysis=wartime مثل این میمونه که بازی crysis رو دوبله کرده باشی. تقلیدایه دیگمون کم بود اینم روش بفرمایید شام رو هم تقلید کردن . ولی هنوز امید دارم ایران بتونه یه بازی مهشر با گرافیک عالی بیاد.

  • آقا خدایش با چه روی این و گذاشتین ..میدونی مثل این میمونه که با sims بری واسه خود خونه بسازی سیوش و بدی به ملت ..حالا یکی با کرای انجین میسازه یکی با یو دی کی یکی اف پی اس و بقیه..زشته.. بده.. نکن آقا.. نکن

  • با سلام
    (دموش خوفناک بود D: )
    خیلی خوبه !
    بهتون تبریک میگم.
    امیدوارم شاهد کارهای بیشتر و بهتری از شما باشیم.
    تاریخ عرضه کیه؟

  • با عرض سلام خدمت همه دوستانی که نظر دادند.در مورد طراحی مراحل باید بگم که هدف ما یادگیری اصول طراحی مرحله از شرکت کرایتک بوده است و نه ساخت یک محیط های کاملا متفاوت که با توجه به اشیاء موجود این کار امکان پذیر نبود و همین که ما جسارت به خرج داده ایم و توانستیم محیط هایی را بسازیم که از لحاظ جزییات با کار کرایتک البته تا حدی که ما به قولی شاگردی آن ها را در زمینه طراحی مرحله و بازی را کردیم. تمام کسانی که ادعای ساخت بازی را دارند ابتدا یک مرحله و نه یک ماد 5 مرحله ای را با یک موتور بازی سازی بسازند و بعد به فکر و ادعای ساخت یک بازی مستقل بروند . این موزیک فقط در تریلر بازی مورد استفاده قرار گرفته و هیچ ارتباطی با موزیک های مورد استفاده در ماد ندارد و آن ها کاملا متفاوت هستند. آقای سروش جان شما فکر کنم کاراکتر دیزاینر شرکت کرایتک هستید ببخشید سلام . شما اصلا می دانید ساخت یک کاراکتر چقدر کار سختی است و نه غیر ممکن چون کار ما طراحی مرحله و گیم پلی دیزاین و کلی کار دیگر مربوط به ساخت مرحله است و ما اعلام نکرده ایم که مدل ساز و تری دی آرتیست هستیم که شما برای یک ماد از ما انتظار ساخت کاراکتر را دارید. شما چطور با دیدن یک ویدیو از گیم پلی بازی در مورد کل آن قضاوت کرده اید البته ما هم انکار نمی کنیم که گیم پلی کمی تکراری است اما لذت بخش است که شرکت کرایتک نمی آمد کرایسیس را بعد از 5 سال برای کنسول ها پورت کند. و اصلا روی بحث داستان به غیر از چند خطی روایت داستان و هدف بازی کننده چیز خاصی برای ارایه نداریم چون این کار نیاز به ضبط دیالوگ های متفاوت و ساخت سینماتیک دارد که امکان استفاده از موشن کپچر را نداشتیم. شما که نسخه دمو ماد ما را بازی نکردید چطور به این کار ما میگید ساخت تریلر برای بازی کرایسیس که البته خیلی ها توانایی ساخت تریلر برای آن را هم ندارند چه برسد به ساخت یک مرحله با کرای انجین 2 . ما کارمان را از نسخه 1 این انجین شروع کرده ایم و تجربه کاری زیادی با این انجین داریم . و این اتفاقی که برای دوستانی که برای اولین بار کرای انجین 3 را دیدند و از کار با آن فرار کردند نیستیم و به همه پیشنهاد می کنم که این انجین را یاد بگیرند.
    شما اگه یک تیم برای همکاری ما با آن ها را می شناسید معرفی کنید ما خوشحال می شویم که تجربیاتمان را در اختییار آن ها قرار دهیم و اصلا شما تیمی را در ایران می شناسید که با کرای انجین کار کنند که ما با آن ها کار کنیم . تیم ها که در حال حاضر از ترک انجین به کار با آنریل انجین کوچ کرده اند تا بخواهند با آن کار درست و حسابی بیرون بدهند کلی زمان می برد. شما فکر می کنید که ساخت ماد گناه است و هیچ کدام از دوستان تازه کار این کار را انجام نمی دهند و هنوز هیچ نشده و از کارشان با یک انجین 1 سال نگذشته به فکر ساخت بازی مستقل هستند که این تفکر از نظره بنده کاملا اشتباه و به درد نخور است و هیچ نتیجه ای ندارد. دوست عزیز ما همه جا اعلام کرده ایم این کار یک ماد است و از این موضوع مثل دیگر دوستان هیچ طفره ای نرفته ایم و در این جا هم آقای فنایی عزیز به کار ما احترام گذاشته اند و عنوان خبر را بازی ایرانی WARTIME اعلام کرده اند که کمی برای بعضی از دوستان سخت است و بهتر بود می گفتند ماد ایرانی WARTIME که خدایی نکرده به مخاطبان سایت بر نخورد چون واقعا هیچ چیزی در کار ما به جز این که توسط یک تیم ایرانی ساخته شده است نشانی از ایرانی بودن در کار نیست . لطفا از دوستان می خواهم که نسخه دمو ماد را دانلود کنند و به بازی در همان جا نمره بدهند.
    با تشکر طراح مراحل ماد زمان جنگ و از اعضای تیم 2 نفره اپیدمیک

    http://www.moddb.com/mods/wartime/downloads/wartime-demoversion

  • جالبه ، حتی یه کاراکتر هم دیزاین نکردن . گیم‌‍‌پلی هم که دقیقا مال خود کرایسیس ــه . مطمئن هستند ” بازی ” ساختن ؟ این یه مد بیشتر نیست که خب حتی Enemy ها هم عین خود مال بازیه . نتیجه میشه گرفت داستان درست و حسابی هم ندارن . به نظرم تیم های ایرانی بجای درست کردن تریلر برای بازی Crysis ، بیان و وقتشون رو در تیم های جدی بازی سازی ، با برنامه و امکانات صرف کنند ، نتایج قابل توجهی در صنعت بازی‌سازی کشور خواهیم گرفت .

  • با اینکه تو دیزاین خیلی از خود کرایسیس کمک گرفته شده ولی بازم خیلی خوب بود,به هر حال امکان متفاوت کردنش بود مثلاً یه جا بری بالای یه تپه خیلی بلند از اون بالا به همه چی تسلط داشته باشی,این چیزیه که تو خود بازی نبود و اگر تو این مد وجود داشت خیلی عالی میشد.
    حالا این که مثال بود ولی خیلی جاها من احساس میکردم خود کرایسیس وارهده چون به شدت شبیه بود.
    صحنه آهسته که اضافه شده خیلی خوب بود ولی تو یه مورد موندم.
    تو Moddb گفتن که موزیک جدید اضافه شده ولی من نمیدونم این موزیکی که روی تریلر بود منظورشونه یا اینو قضیه فرق داره.
    آخه این موزیک اسمش Du Hast هست که مال یه گروه آلمانی به نام Rammstein بید…