بازی ایرانی تریلر

تریلری از بازی ایرانی تندیس مرگ

تریلری از بازی ایرانی تندیس مرگ 1

تریلری از بازی تندیس مرگ به همراه پاره ای از توضیحات را می توانید در ادامه مشاهده کنید. متاسفانه کیفیت hd از این تریلر به دست ما نرسیده است.

پس از گذشت بیش از سه سال توسعه، بازی رایانه ای تندیس مرگ برای عرضه به روز PC آماده شد. سبک بازی اکشن اول شخص بوده و با همکاری شرکت مهنسی فناوران ساتیار رایانه و بنیاد ملی بازی‌های رایانه ای ساخته شده است. موتور استفاده شده برای ساخت این بازی leadwerks بوده و این بازی در نمایشگاه بازیهای رایانه ای مرداد ماه سال 1392 معرفی خواهد شد. بازی قبلی تیم فناوران ساتیار رایانه با عنوان “ساتیار-بازگشت به پارسه” در آبان ماه سال 1386 در دومین کنفرانس مهندسی رسانه در دانشگاه صدا و سیما که اولین دوره مسابقات کشوری بازیهای رایانه ای در آن برگزار شد، مقام نخست را در بین کلیه تیم های شرکت کننده از آن خود کرده بود و بازی رایانه ای تندیس مرگ اولین محصول تجاری شرکت مهندسی فناوران ساتیار رایانه است.

[download id=”2095″]

میثم قربانی

میثم قربانی

مدیر سایت

18 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

3 + 15 =

  • سلام
    من از اون ادم هایی نیستم که مدام بازی های ایرانی رو با بازی های الان شرکت ای بزرگ مقایسه میکنند اخه من نمیفهمم چه معنی میده ما بازی نسازیم تا شرکت های بزرگ بازی های بیمحتواشون رو به خوردون بدند به نظر من ایران باید بازی بسازه زیادم بسازه الان تعداد گروه های بازی ساز خیلی کمه وقتی تعداد گروه ها زیادتر بشه رقابت شکل میگیره و کیفیت هم زیاد میشه این بازی هم به نظرم خیلی عالی بود امیدوارم بازی های بعدیتون هم خوبی این بازی رو حفظ کنه و هم از نظر گرافیکی هم از نظر گیم پلی بهتر بشه
    موفق باشید 😎

  • قشنگه
    امیدوارم روزی برسه که بتونن با شرکت های بازی سازی خارجی رقابت کنن
    اگه یه سری افراد جلو پاشون سنگ نندازن حتما میتونن

  • بنظر بازی قشنگی میاد ولی از نظر گرافیکی تعریفی نداره خدا کنه مثل نبرد در خلیج عدن مرحله هاش کم نباشه ولی طراحیش خوبه فقط کیفیتش پایینه با تشکر 🙂

  • اکثر مردم، بازی های ایرانی رو به راحتی با بازی های خارجی مقایسه میکنن، در صورتی که نه هزینه ای که برای ساخت یه بازی ایرانی ساخته میشه قابل مقایسه با بازی های خارجیه، نه تعداد نفراتی که روی یک بازی با کیفیت کار میکنن و نه قیمتی که به ازای هر نسخه فروخته میشه.

    اگه COD یا Crysis الان این کیفیت رو دارن، باید به زمانی که طول کشیده تا به این کیفیت برسن، هزینه هایی که برای ساخت این محصولات صرف شده و همینطور تجربه ی بازی سازی ای که تیم‌هاشون دارن هم نگاه کرد.
    اگه اونها توی 25 سال از سوپر ماریو به COD رسیدن، توی ایران بازی ساز ها توی کمتر از 5-6 سال از هیچی رسیدن به اینجا.
    اگه Activition فقط روز اول ارائه بازیش 400 میلیون دلار درامد داره، توی ایران بازی ساز ها بعد از یکسال فروش با کلی مشکل، چیزی حدود سی هزار برابر کمتر سود میکنن.
    در حالی که بازیها سی هزار برابر بی کیفیت تر نیست!
    اگه ما برای خرید COD، بجای هزار تومن، 90 هزار تومن خرج کرده بودیم، بازی هایی در این سطح رو به راحتی 5 هزار تومن میخریدیم و از این معامله لذت میبردیم.
    در نهایت با مقایسه با هزینه، زمان و خروجی ای که صنعت بازی سازی توی ایران در کمتر از 6 سال بهش رسیده متوجه میشین که روند رشد بازی سازی توی ایران نه تنها صعودی بلکه لگاریتمی بوده.
    و کسانی که با دونستن این مشکلات و ارزش مالی ای که اینکار داره، هنوز بازی میسازن، به ساخت بازی اصرار ندارن. “به ساخت بازی علاقه دارن”.

    • بله دوست عزیز. توانایی گرافیکیش خیلی بیشتره ولی پرفورمنس فوق العاده پایینی داره که اجازه نمیده به راحتی از همه این توانایی داخل بازی استفاده کرد.

  • mehdi تا حدی راست میگه ولی تو کاری که تخصص نداره اینتوری دیگه نباید صحبت کنه
    مشکل بعضی از این بازی ساز هاس که با بی کیفیتی بازیشون آبروی بقیم میبرن

    از ادمین خواهش میکنم وقتی میبینن بازی واقعا از نظر کیفی پایینه نذارن
    تا مردمم از بازی های ایرانی زده نشن
    ما بازیهای خوبیم مثل سیاوش و خلیج عدن و …که داریم درسته به COD و … نمیرسه ولی خوبه

    این بازی بازی خیلی افتضاهی نبود ولی فکر کنم سازنده هاش فکر کردن الان سال ۲۰۰۵ هست و نمیدونن الان ۲۰۱۳ هست و کارت های سری ۷ انودیا اومده
    یکمی به تکستچرا و مدلا دیتیل میدادید زمین که به اسمون نمیرسید
    جی یو آی که برا زمان Doom اولیه و IGI 1 بود
    از کرایسیز و دد اسپیس یاد بگیرین الان جی یو آی بازی Tom Clancy’s The Division دیدم کفم برید این انتظار رو گیمر ایرانی نداره که

    • اخه نمیشه
      کار من اطلاع رسانی هست.
      اگر بخوام انتخابی کار کنم دیگه سایت اطلاع رسانی نیستم. میشم سایت دلبخواهی.
      مثلا سایتهایی مثل گیم تریلرز هم تمام تریلرهایی که براش میفرستن رو میزاره. بازی هایی توی سایتشون هست که از 10 نیم میگیرن.

      این مورد با اصول خبرگذاری و سیستم من کار نمیکنه.
      اگر بد هست کارشون بهشون اعلام کنید و خیلی منصفانه ایرادهاشون رو بگین تا درستش کنن.
      اگر هم نمی تونن که بازی نسازن.
      یا حق

  • اخه کی به شما گفته بازی بسازین حالا شما خودتونو بزارید جای ما کیلزون . ندای وظیفه مترو رو ول می کنین میاین وقتتونو به این صرف می کنین

    • آخه احمقا ….
      آرزو میکنم کپیی رایت تو اران به معنی کلمه ابدا بشه تا
      cod , metro و … رو خداتومن که خریدید . میفهمید این بازیا با اینکه اورجینالن چه قدر ارزونند .
      بعد مگه infinityward , 4k games از یه جایی شروع نکردند . ما هم الان همون جا اولیه ایم .
      متاسفم برا اون آدمایی که سر سوزنی شعور ندارن
      اگه نمیخرید لا اقل سنگ نندازید
      البته قبول دارم بهتره ماهم از بازی های پلتفورم و 2d شروع کنیم و ره 100 ساله رو یه شبه نریم

  • نمی دونم چه اصراری هست که ما هم باید بازی بسازیم!!
    وقتی یک اتومبیل بسیار جدید و مدرن داریم و یک ژیان قدیمی، خوب مسلما از ژیان دیگه استفاده نمی کنیم.
    در دنیایی که بازی های بسیار پیشرفته وجود داره، برای چی باید وقت بزاریم یک بازی مثل این، که شبیه بازی های ده سال پیش هست بازی کنیم؟!

    • این سوال چه معنی داره، من مثال زدم. باید به جای ژیان میگفتم فرقون. وقتی ماشین و اتومبیل اختراع شده از فرقون و الاغ استفاده نمی شه.
      اگر بازی ساز هستی، سعی کن انتقاد پذیر باشی.
      این بازی حتی از بازی igi که قدیم بازی کردم هم سطحش پایین تره. چه اصراری هست این همه هزینه بشه برای این بازی های بی کیفیت و سطح پایین

    • جناب مهدی خان منظور جناب بازی ساز از اینکه ماشین شما چیه احتمالا چندین بحث بوده .
      اول اینکه ما خودرو هایی که داریم در ایران استفاده می کنیم و تولید می کنیم بیشتر با استاندارد 30 سال پیشن و نه کارایی و کیفیت محصولات خوب اروپایی و امریکایی رو نداریم و صنعت خودروسازی ما در حالی که سالها قدمت بیشتری داره و سرمایه گذاری بسیار زیادی درش انجام شده متاسفانه موفق نیست اما ما داریم از همین محصولات استفاده می کنیم.
      در مورد صنعت بازی در ایران بسیار جوانه و شکی نیست چندین سال از دنیا عقبه اما نه به اندازه بقیه صنایع ایران و رسیدن به موقعیتی مثل شرکتهای بزرگ دنیا سرمایه گذاری ، تجربه و زمان می خواهد .
      در آخر حرف های من به معنی تایید خوب بودن و بی اشکال بودن این صنعت نیست و باید مشکلات این صنعت با همکاری همه و دیدی آینده نگرانه تر حل و باعث رشد صنعت و اشتغال عده کثیری متخصص و عاشق این صنعت شود

  • نسبتا از لحاظ گرافيكي چيز خوبي بود با نظر اين دوستمون موافقم كاراكتر ها خيلي خوب بودن ! انيميشن ها خوب بود در بعضي صحنه ها گرافيك خيلي بد بود اما بعضي جاها جالب بود ! در كل توي نمايشگاه حتما كاملتر ميبينمش و بهتر مي تونم نقد كنم اين بازي رو !

  • سلام
    این بازی میشه گفت شبیه بازی مبارزه در خلیج عدن هست
    ولی به نظر بازی خوبیه فقط اون قسمت که تعداد گلوله ها نمایش میده یکم بزرگه
    داخل این ویدئو تعداد مپ ها محدود بود (تعداد مرحله ها 4-5 نیست که 🙂 )

  • سلام . بازی قشنگی هست . از نظر گرافیکی معمولی هست اما از نظر صحنه ها و حرکت ها خیلی عالی و نزدیک به بازی های خارجی مثل call of dute 4 هستش . ممنون ار سایت خوبتون