بازی ایرانی تریلر موبایل

تریلر اپیزود دوم بازی 41148

اپیزود دوم بازی خوش ساخت و جالب 41148 ساخته مهدی فنایی به زودی عرضه می شود ومی توانید این بازی را روی دستگاه های اندرویدی تجربه کنید. توضیحات زیر از سازنده بازی ست به همراه تیزر اپیزود دوم.

بازی 41148 یک بازی ماجرایی است که به صورت اپیزودیک برای پلتفرم اندروید منتشر می شود. اپیزود اول این بازی هم اکنون برترین بازی ماجراجویی در کافه بازار می باشد
و اپیزود دوم آن هم در تاریخ 4م بهمن ماه از طریق کافه بازار منتشر خواهد شد.

بازی 41148 در اپیزود دوم، ادامه ماجراهای مردی را روایت می کند که هویت و گذشته اش را به یاد نمی آورد، او پس از نجات یافتن از دست هیولایی شیطانی، سرانجام از ساختمان عجیب و ترسناکی که در آن گیر افتاده، فرار می کند و حال فرصت بیشتری خواهد داشت تا کشف کند که واقعا چه کسی است؟ یک انسان عادی؟ یک قاتل شیطانی؟ و یا موجودی پیچیده تر و فراتر از اینها . . .
(بازی دارای دو پایان متفاوت و چند آیتم و بخش مخفی می باشد!)

تریلر اپیزود دوم بازی 41148 1
9Mb

41148-2.HD Poster

41148-2-SocialNetworks

میثم قربانی

میثم قربانی

مدیر سایت

2 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

2 + ده =

  • “Enter The Fire, And Join The Nations Of Jinn And Humans” ؟ 🙂 :heh: :mean: مطمئنی جمله درستیه رفیق؟
    ولی به نظر بازی خوب و جالبی باید باشه . اگه واسه PC هم میساختی و در دسترس عموم قرار میگرفت که بهترم میشد.چون متاسفانه اندرویدی نیستم! 🙂

    • مشکل جملش چیه؟ (البته اگه منظورتون نگارش جمه باشه.) ولی اگه منظورتون مفهوم جمله هست، پیشنهاد میکنم وبلاگ آقای فنایی رو حتما چک کنید. (برای چک کردنش کافیه این اسم رو تو گوگل تایپ کنید: مهدی فنایی)
      در مورد نسخه ی PC: این بازی نسخه ی PC هم داره (ایپزود اول واسه PC هم منتشر شد.) البته نمیدونم قراره چه موقع اپیزود دوم برای PC بیاد ولی احتمال خیلی زیاد برای PC هم پورت خواهد شد.