بازی ایرانی اخبار بازی

شماره ششم مجله بازینامه منتشر شد

شماره ششم مجله بازینامه

شماره ششم مجله بازینامه منتشر شد. این مجله دیجیتالی در زمینه آموزش بازیسازی به صورت حرفه ای عمل می کند.

حال توضیحات دست اندرکاران این مجله:

بالاخره نوبت به انتشار شماره ششم مجله بازینامه فرا رسید. اما این‌بار با توجه به اینکه به پایان سال رسیده‌ایم، همراه مطالب همیشگی، ۴۰ صفحه ویژه‌نامه نوروزی نیز برای شما عزیزان تدارک دیده‌ایم.

مثل همیشه با مطالب آموزشی متنوع و جذاب در خدمت شما هستیم و سعی کرده‌ایم در شماره آخر سال بسیاری از مطالب را به سرانجام برسانیم. پرونده این شماره نیز مربوط به بازی «عصر اژدها« تفتیش عقاید»(Dragon Age: Inquisition) می‌شود و تلاش کردیم تا آنالیز دقیقی از این بازی انجام دهیم. در ویژه‌نامه، دو مقاله در مورد «ارتباط بین رسانه‌ها و بازی‌سازان» و «گزارشی از اتفاقات بازی‌سازی ایران» که در سال ۹۴ رخ داد داریم. همینطور پرونده‌های مفصلی از کاندیدهای بهترین بازی سال و در آخر، بخش بهترین‌های سال ۹۴ را مهیا کرده‌ایم.

بازینامه مثل همیشه رایگان است اما برای پیشبرد سریع‌تر سرویس‌هایمان، به حمایت مخاطبین نیازمندیم. حمایت شما باعث می‌شود که باور کنیم کاری که انجام می‌دهیم، همان‌قدر که برای ما ارزشمند است برای شما خوانندگان نیز ارزشمند است. از همین‌رو لینکی جهت حمایت توسط خوانندگان در نظر گرفته شده که می‌توانید مبالغ پنج، ده یا بیست هزار تومان را به عنوان حمایت از مجله بازینامه به آن واریز کنید. البته برای دانلود و خواندن مجله هیچ اجباری به پرداخت نیست اما حمایت‌های شما عزیزان به پیشرفت سریع‌تر بازینامه کمک شایانی خواهد کرد.

امید است تا مثل همیشه مطالب راضی‌کننده باشند و طبق معمول آماده شنیدن نظرات، پیشنهادات و انتقادات شما عزیزان هستیم.

 با مراجعه به این لینک می توانید این شماره مجله بازینامه را دریافت کنید.

شماره ششم مجله بازینامه منتشر شد

علی ذاکری

علی ذاکری

منتقد - گیمر- بازیساز

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

5 × سه =