بازی ایرانی تریلر

تریلری از بازی ایرانی آخرین دشمن

GameemaG

” در آینده ای نه چندان دور، گروهکی تروریستی تصمیم می گیرند تا با یک اقدام غیر منتظره جهان را تسخیر کنند. برای اینکار نیاز به بمب گذاری در مکانهای مهمی از دنیا می باشد. ولی همه چیز طبق نقشه آنها پیش نمی رود و گروه دومی نیز در این میان ظاهر می شوند که البته این گروه دوم انسان نیستند و از بعدی دیگر(جهان های موازی) وارد کره زمین شده اند و با خود نابودی را به همراه آورده اند و در کمتر از یک روز کل جهان را به تسخیر خود در آورده اند.داستان بازی از اینجا آغاز می شود و باید بین سه انتخاب نجات خودتان و نجات زمین و مردمانش و یا نجات و اصلاح گذشته یکی را انتخاب کنید و …..

داستان بازی در فضاهای مختلفی روی می دهد. مثل صحرا یا جنگل و یا کرات دیگر و …. این بازی در سبک FPS Action Advanture ساخته شده است و از بازی های زیادی نیز الهام گرفته شده است. ”

متن بالا توسط ” امیر حسین صیغل کار ” مدیر پروژه این بازی برای ما ارسال شده است به همراه تریلری از بازی و محیطهای آن. به گفته آقای صیغل کار ، گروهی دو نفره شامل خودشان و آقای جواد قاسمیان  حدود 4 سال بر روی این بازی کار کرده اند و تمام خرجها و هزینه ها  و مهمتر از همه ،‌ صرف زمان برای ساخت این بازی بر عهده خودشان بوده است.

[download id=”1927″]

[download id=”1928″]

میثم قربانی

میثم قربانی

مدیر سایت

11 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

19 + پنج =

  • خوب نبود حتی نسبت یه ایرانی بودنش هم بد بود بازی نبرد در خلیج عدن از این باحال تر بود . امیدوارم بازی های ایرانی پیشرفت بیشتری داشته باشه

  • وضوح تکستچرا خیلی پایین بود مخصوصا کاراکترا کلا کاراکترا خیلی ضعیف کار شده بود
    ولی محیط بدک نبود (البته با توجه به تیم دو نفره) ولی ۴ سال باید بهتر کار میشد
    گیم پلش هم بد بود نفهمیدیم کی دشمنا رو کشت
    وقتی یه بازی زمان ساختش بیشتر از ۱ سال نهایتا ۲ سال بشه(مخصوصا ایران) به این مشکلا بر میخوره
    چون دو سال دیگه خدا میدونه سخت افزارا چی شدن و انجینی که استفاده میشد چه ورژن های ازش اومده
    اگه با آنریل ساختن با نسخه های اولیه اون بوده چون اس دی کی آنریل رو ۲۰۰۹ اپیک منتشر کرد
    البته بعید میدونم چون اونم یه زمانی برای انتشار منابع آموزش و یاد گرفتن میخواد

  • یکی از کمبود های تیم های کوچیک عدم توانایی در ساخت تریلر های سینمایی هست. امیدوارم ما هم یه روزی مثل لهستان و اکراین، یه شرکت خوب ساخت بازی و در سطح رقابت با شرکتهای معروف رو داشته باشیم. ولی بازم خسته نباشید و دستتون درد نکنه.

  • بدک نیست یک لحظه یاد IGI افتادم
    “سنگ بزرگ نشانه نزدن است” جون مادرتان دست از بازی سازی با تیم های کوچیک بردارید چرا؟چون تا وقتی که بازی شما ساخته شود نسبت به بازی های روز حرفی برای گفتن ندارد در نتیجه بازی شما فروش ندارد و هر چه هزینه کرده اید می شود باد هوا و در آخر هم گیمر های ایرانی سرخورده می شوند
    حالا که تیم کوچک دارید بازی کوچک و خلاقانه بسازید .