بازی ایرانی تریلر

تریلر بازی ایرانی دینگو

GameemaG-Dingo

دینگو به دستور پروفسور برای نمونه برداری از تنها موجودی که از تسلط شیطان به دور مانده (مایابی) ، وارد  جزیره ی بیکانوس می شود. زمانی که درانتهای این جزیره به فانوسی می رسد، اتفاقی برای  مایابی و دینگو می افتد و … . این چکیده داستانی می باشد که در مورد این بازی برای ما ایمیل شده است. این بازی با انجین یونیتی توسط شرکت ندای زیبا آفرینان ساخته شده است و به گفته ارسال کننده ایمیل ، در حال بهبود گرافیکی در چند بخش می باشند.  بازی به صورت کامل ساخته شده است و از نظر گرافیکی کامل است.  به گفته میلاد سرلکی که این ایمیل و تریلر را برای ما فرستاده است ، این بازی طبق توافقات انجام گرفته تا پایان سال جاری به بازار عرضه خواهد شد.

[download id=”1741″]

[download id=”1742″]

میثم قربانی

میثم قربانی

مدیر سایت

29 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

ده + 12 =

  • اول خسته نباشی به خاطر کاری که داری انجام میدی.
    برای یه بازی مستقل یک نفره کار خیلی خوبی شده و ان شاء الله بهتر میشه. فقط سوالم اینجاست چرا فضا هات رو انقدر تاریک و وحشت آور ساختی؟

  • داداش کارت حرف نداشت.اگه تک نفری اینکار رو کردی خارق العاده بود.ولی یه سری مشکلات رو میگم برطرف کن.
    روی قانون فیزیک زیاد کار نشده بود{یعنی دست به زنجیر نمیخورد موقع بالا رفتن یا از شئ ها رد میشد}
    2:راه رفتنش خیلی بد بود
    یه پیش نهاد برای بهتر شدن:موقع نشونه گیری از دوربین روی شانه استفاده کن
    انجین رو قوی تر کن
    دشمنها خیلی دیر میمیرن.برای یک کودک کار دشوار و گاهی خسته کننده است
    ممنون

  • اول از همه نور پردازی خیلی ضعیف کار شده . فکر کنم طراحی محیط جالب بود اما تاریکی نمی گذاشت چیزی ببینم!
    و حرکت شخصیت هم خیلی غیر عادی و غیر قابل قبوله.
    مشکلاتی ریزی هم توی این پیش نمایش بود مثل وقتی که تیر اندازی می کرد و راه می رفت اما فکر کنم این گونه مشکلات رو حل کردین .
    چیزی که من از این تریلر فهمیدم : محیط های بی روح و تاریک همین ! تریلر ها هم نقش مهمی برای انتشار یک بازی دارن , باعث میشه من یا هر کس دیگه ای که خوشش اومد توی انتظار بمونه و بعد از انتشار سریعا بازی رو خریداری بکنه .

    راه های خیلی زیادی برای ضربه زدن وجود داره ! اما چرا چرخش؟ شخصیت شما فانتزی هست قبول دارم اما با توجه به شخصیتش می تونست به روش های دیگه هم ضربه بزنه!
    درباره تفنگ هم که می گید مشکل حل شده اما به نظر من انتخاب تفنگ برای این شخصیت زیاد جالب نبود می تونست از تفنگ های فضای استفاده کنه ! خیلی قشنگ تر میشد! هم به محیط و شخصیت می خورد و هم به دشمن ها .

    در کل خسته نباشید . اما در کل بازی ساز های ایرانی زوم کردن روی محیط فانتزی! سبک های مختلف و کلی راه های مختلف برای ساخت بازی وجود داره مثلا ماین کرفت ! گرافیک داره؟ aaa هستش؟ معلومه که نه اما لذتی که اون بازی برای من داشت تا به حال با هیچ بازی تجربه نکرده بودم! خلاقیت و ایده هستش که یک بازی رو به قول تبدیل می کنه گرافیک ,صدا گزاری و … در مرحله بعدی مهمن!

  • با سلام خدمت شما عزیزان گیمر و بازیسازان گرامی تمامی مشکلات گفته شده توسط شما عزیزان وارده و مقداری تا به امروز رفع شده و مقداری در روز های اینده رفع میشه تما تلاش من و همکارانم اینه که محصولی که بدست کاربر میرسه محصولی متفاوت و خوب و قابل قبول باشه .حال فقط از شما درخواست صبر دارم و در جواب ای ام جی باید بگم که ما یا علی این کار رو گفتیم و به شدت مشغول فعالیتیم مدت سه ساله داریم به شدت کار میکنیم انشالله کار خوبی از اب در بیاد.از نظر برنامه نوبسی و کارگردانی هم کار مورد قبولی هست در دمویی که در اینده پخش خواهد شد همه چیز روشن میشود.و اما در رابطه با انیمیت ها که با توجه به نظر های شما عزیزان ویرایش میشود.علی نجفی مدیر پروزه و برنامه نویس شرکت ندای زیبا افرینان

  • اعرض سلام خدمت دوست عزیز
    با تشکر از نقد سازندتون
    کمبود خلاقیت در این بازی زمانی شروع شد که من به تنهایی
    مدیر هنری
    لول دیزاین
    گیم دیزان
    طراح صدا . موسیقی
    نویسنده
    گارگردان صحنه های سینماتیک
    و عواملی که شاید بازی ساز باشید متوجه بشوید مثلا کار کردن در یک محیط غیر اداری
    مثل اتاق خواب خانه ی …
    داشتن ۱۹ سال سن
    حالا به نظر شما برای یک نفر واقعا سخت نیست
    و مهم تر از همه ی این ها مشکلات مالی
    اما
    راجع به بازی اسکایریم بگم که
    که فکر کنم بدونید کار هایی که من در این پروژه کردم رو حد اقل ۲۰۰ نفر آدم با تجربه در مدت چندین ماه انجام میدن نه مدت چند ماه
    و باز هم مهمترین قضیه مشکل مالی که اون ها ندارند !!!
    و باید بگم من به نسبت کارهایی که کردم برا هر بخش ۱٫۶ مغزم رو استفاده کردم.
    یک بار تمام خلاقیتم رو در یک سناریو پیاده سازی کردم که بنیاد به من به دلیل پیچیدگی داستان شیطان پرست گفت (در بازی هیران)
    مدرکش هم در گزارش آقای نجفی گیم ایمگ در رسانا های دیجیتال ۶ هست.
    باتشکر
    میلاد سر لکی.
    ————————————————————–
    در مورد اینکه تنهایی کار کردی بگم که کاره اشتباهی کردی باید از همون زمان که ایده رو ثبت کردی دنبال چند همکار میگشتی که با ایده شما موافق باشه و با هم کار رو ادامه میدادید
    محیط کار هیچ فرفی در اصل کار نداره
    سن هم بگم که به نسبت بقیه بازیساز های این عرصه الان شما در متوسط سن هستید نه کم
    منظورم از اسکایریم تنها به خلاقیت به کار برده شده در داخلش منظورم بود که خواستم مثالی باشه از تمایز با بقیه بازی های هم سبک در گیم بلی
    شما هم میتونی بازی های هم سبک ت رو بیدا کنی و یه المان متمایز و مکانیک منحصر به فردت رو بسازی
    در مورد مجوز نظر شخصی من اینه وقتی توی کشور ما هیچ حمایتی نیست و خود بعضی از مسئولان دوست دارن بازی و فیلم ها کبی عرضه بشه مجوز از کاغذ پاره بی ارزش تره
    (بگم چرا چون الان ما یه فانون داریم که مسول اجراش اداره تعزیرات ه میاد در مغازه میبینه شما کلی بازی اورجینال داری اول از همه که همین ممنوعه و جریمه دار ه و دوم میگه برگ سبز گمرکی اینا کو ادم چشاش 24 تا میشه مگه ماشینه…)
    همین هاست که باعث این چنین جوی میشه که شما هم نتونی به برگشت بول از دست رفتت اعتماد کنی
    البته من خودم دانشجوی رشته مدیریت بازرگانی ام سر کلاس یه طرح برای حل این مشکل استاد میخواست که گفتم و یه 20 خشچل گرفتم ولی عملا کسی قبولش نمیکنه یه فرضیه اس

  • video pardazan
    با سلام
    بی مقدمه میرم سراغ اشکارات بازی :
    ۱- اول اینکه حدود ۱ دقیقه و ۴۰ ثانیه ی ویدیو به نظر من اضافه بود ( دقایق اول) و حداکثر ۱۵ ثانیه به نظر من بس بود چون محیط یک اتاق بود و روایت دیگری نداشت .
    ۲- اگر از راه رفتن صرف نظر کنیم حرکت دست شخصیت بسیار زیاد بود .
    ۳- اسلحه ی بازیکن مثل تفنگ اب پاش می ماند و تیر هایی که شلیک میشد به علت زیادی زاویه دادن هر کدام یک جا میرفت . و اصلا معلوم نبود که تیر میزنه .
    ۴- به قول محمد جواد جان سختی بازی بالانس خوبی نداره . وقتی شخصیت حداقل مشت و … میزنه حتی اگر مثلا بازیکن پرت نشه لااقل یک صدایی بیاد که بفهمیم داریم مورد تهاجم قرار میگیریم . بازیکن طی بازی نمی تونه همش حواس اش به میزان سلامتی اش باشد . مثل ضربات اون درخت و غول مرحله اخر
    ۵- دقیقه ی ۲ و ۱۷ ثانیه شاهد دویدن بازیکن هستیم . وقتی وای میسه حدود ۵ متر فقط لیز میخورد که به نظر من جالب نیست .
    ۶-دقیقه ی ۲ و ۱۱ ثانیه یک مانع درخت است که از روش میپره . مانع حدود ۵ ۶ متر ارتفاع داره .
    این یعنی بازیکن از روی سر غول اخر هم می تونه بپره . به نظرم به جای پریدن تو بازی ها از نشستن و رفتن و … استفاده میکنند .
    ۷- روی درخت راه رفتن و از طناب بالا رفتن زیاد جالب در نیامده . وقتی از طناب بالا میره دست های بازی کن اصلا روی طناب نیست و انگار داره روی هوا راه میره . رو راه رفتن در درخت هم یم نگاه بکنید پای بازیکن به نظر من جا گیری مناسبی نداره .
    ۸- هوش مصنوعی دشمنان اینگونه که در ویدیو مشخص است خوب کار نشده . شخصیت درخت روبروی بازیکن قرار دارد و حتی یک ضربه هم نمی زند.
    ۹- محیط خوب است ولی نه برای همیشه. اینگونه که معلوم است کل بازی همین محیط است و زیاد جالب نیست .
    ۱۰- دشمنان متنوع نیستن و به نظر تکراری میایند .
    ۱۱- به نظر من یک مقدار سلامتی برای دشمن قرار میدادید که بفهمیم تا کی باید به ان تیر بزنیم .
    تا همین جا هم از شما تشکر میکنم به خاطر اراده ی شما برای ساخت این بازی و همچنین زحماتی که برای این بازی کشیده شده است .
    به نظر من اگر بازی های ما گرافیک ندارند باید ایده های جدید داشته باشند . مشاهده میکنیم که بعضی بازی ها بدون هیچ گرافیکی ولی پر از خلاقیت هستند و این خلاقیت باعث معروفیت انها شده است . حداقل این بازی گرافیک پایین تر از گرافیک پیکسلی minecraft ندارد ولی شانس برنده شدن گیم پلی است . امیدوارم موفق و همیشه در کار هایتان سر بلند باشید
    ممنون

    00رتبه دهی

    باتشکر از نقدتون
    باید بگم که مشکلات
    3
    4
    7
    8
    10
    11
    در نسخه ی فاینال حل شده.

  • با سلام
    بی مقدمه میرم سراغ اشکارات بازی :
    1- اول اینکه حدود 1 دقیقه و 40 ثانیه ی ویدیو به نظر من اضافه بود ( دقایق اول) و حداکثر 15 ثانیه به نظر من بس بود چون محیط یک اتاق بود و روایت دیگری نداشت .

    2- اگر از راه رفتن صرف نظر کنیم حرکت دست شخصیت بسیار زیاد بود .

    3- اسلحه ی بازیکن مثل تفنگ اب پاش می ماند و تیر هایی که شلیک میشد به علت زیادی زاویه دادن هر کدام یک جا میرفت . و اصلا معلوم نبود که تیر میزنه .

    4- به قول محمد جواد جان سختی بازی بالانس خوبی نداره . وقتی شخصیت حداقل مشت و … میزنه حتی اگر مثلا بازیکن پرت نشه لااقل یک صدایی بیاد که بفهمیم داریم مورد تهاجم قرار میگیریم . بازیکن طی بازی نمی تونه همش حواس اش به میزان سلامتی اش باشد . مثل ضربات اون درخت و غول مرحله اخر

    5- دقیقه ی 2 و 17 ثانیه شاهد دویدن بازیکن هستیم . وقتی وای میسه حدود 5 متر فقط لیز میخورد که به نظر من جالب نیست .

    6-دقیقه ی 2 و 11 ثانیه یک مانع درخت است که از روش میپره . مانع حدود 5 6 متر ارتفاع داره .
    این یعنی بازیکن از روی سر غول اخر هم می تونه بپره . به نظرم به جای پریدن تو بازی ها از نشستن و رفتن و … استفاده میکنند .

    7- روی درخت راه رفتن و از طناب بالا رفتن زیاد جالب در نیامده . وقتی از طناب بالا میره دست های بازی کن اصلا روی طناب نیست و انگار داره روی هوا راه میره . رو راه رفتن در درخت هم یم نگاه بکنید پای بازیکن به نظر من جا گیری مناسبی نداره .

    8- هوش مصنوعی دشمنان اینگونه که در ویدیو مشخص است خوب کار نشده . شخصیت درخت روبروی بازیکن قرار دارد و حتی یک ضربه هم نمی زند.

    9- محیط خوب است ولی نه برای همیشه. اینگونه که معلوم است کل بازی همین محیط است و زیاد جالب نیست .

    10- دشمنان متنوع نیستن و به نظر تکراری میایند .

    11- به نظر من یک مقدار سلامتی برای دشمن قرار میدادید که بفهمیم تا کی باید به ان تیر بزنیم .

    تا همین جا هم از شما تشکر میکنم به خاطر اراده ی شما برای ساخت این بازی و همچنین زحماتی که برای این بازی کشیده شده است .
    به نظر من اگر بازی های ما گرافیک ندارند باید ایده های جدید داشته باشند . مشاهده میکنیم که بعضی بازی ها بدون هیچ گرافیکی ولی پر از خلاقیت هستند و این خلاقیت باعث معروفیت انها شده است . حداقل این بازی گرافیک پایین تر از گرافیک پیکسلی minecraft ندارد ولی شانس برنده شدن گیم پلی است . امیدوارم موفق و همیشه در کار هایتان سر بلند باشید
    ممنون

  • من نمی دونم اگه بعضیا نمی تونن بازی خوب بسازن دیگه اسمم نمی تونن انتخاب کنن

    اسمو می بینه آدم تا ته قضیه رو میفهمه

  • من خودم خیلی حمایت می کنم اما بازی هم باید ارزش اونو داشته باشه من قبلا تا 20 هزار تومان هم صرف بازی های ایرانی می کردم اما الان خیلی زیادش 5 هزار تومان

  • در شرایط فعلی باید گیمرها و بازیسازا از همدیگه حمایت کنن
    چون حمایتگری وجود نداره و اگرم باشه فقط در حد اسمه ، باید سعی کنیم از بازیسازها حمایت کنیم. حتی اگر کارشون ضعبف باشه. به هر حال هنوز بازیسازی ی طفل سر راهی و تا وقتی سروسامان بگیره همین آش و همین کاسس

  • zac
    با تشکر از نقد سازندتون
    کمبود خلاقیت در این بازی زمانی شروع شد که من به تنهایی
    مدیر هنری
    لول دیزاین
    گیم دیزان
    طراح صدا . موسیقی
    نویسنده
    گارگردان صحنه های سینماتیک
    و عواملی که شاید بازی ساز باشید متوجه بشوید مثلا کار کردن در یک محیط غیر اداری
    مثل اتاق خواب خانه ی …
    داشتن ۱۹ سال سن
    حالا به نظر شما برای یک نفر واقعا سخت نیست
    و مهم تر از همه ی این ها مشکلات مالی
    اما
    راجع به بازی اسکایریم بگم که
    که فکر کنم بدونید کار هایی که من در این پروژه کردم رو حد اقل ۲۰۰ نفر آدم با تجربه در مدت چندین ماه انجام میدن نه مدت چند ماه
    و باز هم مهمترین قضیه مشکل مالی که اون ها ندارند !!!
    و باید بگم من به نسبت کارهایی که کردم برا هر بخش ۱٫۶ مغزم رو استفاده کردم.
    یک بار تمام خلاقیتم رو در یک سناریو پیاده سازی کردم که بنیاد به من به دلیل پیچیدگی داستان شیطان پرست گفت (در بازی هیران)
    مدرکش هم در گزارش آقای نجفی گیم ایمگ در رسانا های دیجیتال ۶ هست.
    باتشکر
    میلاد جان به عنوان برادر کوچیک شما و کسی ۶ سال در بازار بل بشو بازیسازی وارد شده بهت تبریک میگم واینکه ازت درخواست دارم کمی تحملتو در برابر نقد بالا ببری
    شرایطی که تو بازیسازی مملکت هیت اعم از بی پولی و…. که نمیخوام بگم شما و من امثال منو شما میدونم ولی دوستان گیمر نمیدونن
    خدمت تمام دوستان گیمر هم عرض میکنم مقایسه یک گروه مستقل که حتی یک اتاق کار مناسب ندارد با شرکت های میلیون دلاری که سهامشون تو بازارهای بزرگ مالی دنیا مثل وال استریت یا نزدک انگیس یا ژاپن در حال بالا رفتن کار درستی نیست
    بهتره هر کسی با شرایط خودش نقد کنیم

    00رتبه دهی

    نو کرتم علی جان
    من قستم فقط شفاف سازی پروژه بود و اگر تحملم کم بود که بازی ساز نمیشدم ، البته اگه باشم.
    من واقعا از کسی که به بازی نمره ی صفر هم میده تشکر و قدر دانی میکنم چه برسه به کسی که مارو توی بهتر شدن بازی یاری کنن. مثل شما و دوستان دیگر ، با توجه به نقد هایی
    که در کامنت ها دیدم کمبود های بازی رو توی کم تر از دو روز برطرف کردیم .
    ولی واقعا به همه گیمر ها حق میدم
    اما خواهش میکنم اون ها هم به ما حق بدن.
    ممنون

  • با تشکر از نقد سازندتون
    کمبود خلاقیت در این بازی زمانی شروع شد که من به تنهایی
    مدیر هنری
    لول دیزاین
    گیم دیزان
    طراح صدا . موسیقی
    نویسنده
    گارگردان صحنه های سینماتیک
    و عواملی که شاید بازی ساز باشید متوجه بشوید مثلا کار کردن در یک محیط غیر اداری
    مثل اتاق خواب خانه ی …
    داشتن ۱۹ سال سن
    حالا به نظر شما برای یک نفر واقعا سخت نیست
    و مهم تر از همه ی این ها مشکلات مالی
    اما
    راجع به بازی اسکایریم بگم که
    که فکر کنم بدونید کار هایی که من در این پروژه کردم رو حد اقل ۲۰۰ نفر آدم با تجربه در مدت چندین ماه انجام میدن نه مدت چند ماه
    و باز هم مهمترین قضیه مشکل مالی که اون ها ندارند !!!
    و باید بگم من به نسبت کارهایی که کردم برا هر بخش ۱٫۶ مغزم رو استفاده کردم.
    یک بار تمام خلاقیتم رو در یک سناریو پیاده سازی کردم که بنیاد به من به دلیل پیچیدگی داستان شیطان پرست گفت (در بازی هیران)
    مدرکش هم در گزارش آقای نجفی گیم ایمگ در رسانا های دیجیتال ۶ هست.
    باتشکر
    میلاد جان به عنوان برادر کوچیک شما و کسی 6 سال در بازار بل بشو بازیسازی وارد شده بهت تبریک میگم واینکه ازت درخواست دارم کمی تحملتو در برابر نقد بالا ببری
    شرایطی که تو بازیسازی مملکت هیت اعم از بی پولی و…. که نمیخوام بگم شما و من امثال منو شما میدونم ولی دوستان گیمر نمیدونن
    خدمت تمام دوستان گیمر هم عرض میکنم مقایسه یک گروه مستقل که حتی یک اتاق کار مناسب ندارد با شرکت های میلیون دلاری که سهامشون تو بازارهای بزرگ مالی دنیا مثل وال استریت یا نزدک انگیس یا ژاپن در حال بالا رفتن کار درستی نیست
    بهتره هر کسی با شرایط خودش نقد کنیم

  • AMG
    اول اینکه مشکلاتی از قبیل انیمیشت قابل حله
    محیط بازی و مدل سازی تا اینجا که من دیدم مشکلی نداشت و خوب بود
    فقط تنها ایرادی که من از بازی تون میگیرم نداشتن خلاقیت ه
    اینکه یه بجه راه بیفته تو جنگل و با یه تفنگ موجودات بلید رو از بین ببره یه چیز کاملا کلیشه ایه
    یه جادویی یه المانه شاخصی یه همراهی (مثل سگ) یه چیز جذاب هم توی بازی بزارید من به عنوان یه مخاطب بزرگ سال اصلا از این نوع بازی خوشم نیومد چون هیچ چیزیش منو جذب نکرد
    چه برسه به یه بچه
    یه المان جذاب خیلی کمک میکنه حتما در موردش فکر کنید
    به عنوان مثال بازی اسکایریم از نظر اول کاملا یه ار بی جی کلیشه ایی ه ولی وقتی جادو ها و صدای ازدها رو بدست میارید بازی فوق الاده جذاب میشه

    00رتبه دهی

    باعرض سلام خدمت دوست عزیز
    با تشکر از نقد سازندتون
    کمبود خلاقیت در این بازی زمانی شروع شد که من به تنهایی
    مدیر هنری
    لول دیزاین
    گیم دیزان
    طراح صدا . موسیقی
    نویسنده
    گارگردان صحنه های سینماتیک
    و عواملی که شاید بازی ساز باشید متوجه بشوید مثلا کار کردن در یک محیط غیر اداری
    مثل اتاق خواب خانه ی …
    داشتن 19 سال سن
    حالا به نظر شما برای یک نفر واقعا سخت نیست
    و مهم تر از همه ی این ها مشکلات مالی
    اما
    راجع به بازی اسکایریم بگم که
    که فکر کنم بدونید کار هایی که من در این پروژه کردم رو حد اقل 200 نفر آدم با تجربه در مدت چندین ماه انجام میدن نه مدت چند ماه
    و باز هم مهمترین قضیه مشکل مالی که اون ها ندارند !!!
    و باید بگم من به نسبت کارهایی که کردم برا هر بخش 1.6 مغزم رو استفاده کردم.
    یک بار تمام خلاقیتم رو در یک سناریو پیاده سازی کردم که بنیاد به من به دلیل پیچیدگی داستان شیطان پرست گفت (در بازی هیران)
    مدرکش هم در گزارش آقای نجفی گیم ایمگ در رسانا های دیجیتال 6 هست.
    باتشکر
    میلاد سر لکی.

  • اول اینکه مشکلاتی از قبیل انیمیشت قابل حله
    محیط بازی و مدل سازی تا اینجا که من دیدم مشکلی نداشت و خوب بود
    فقط تنها ایرادی که من از بازی تون میگیرم نداشتن خلاقیت ه
    اینکه یه بجه راه بیفته تو جنگل و با یه تفنگ موجودات بلید رو از بین ببره یه چیز کاملا کلیشه ایه
    یه جادویی یه المانه شاخصی یه همراهی (مثل سگ) یه چیز جذاب هم توی بازی بزارید من به عنوان یه مخاطب بزرگ سال اصلا از این نوع بازی خوشم نیومد چون هیچ چیزیش منو جذب نکرد
    چه برسه به یه بچه
    یه المان جذاب خیلی کمک میکنه حتما در موردش فکر کنید
    به عنوان مثال بازی اسکایریم از نظر اول کاملا یه ار بی جی کلیشه ایی ه ولی وقتی جادو ها و صدای ازدها رو بدست میارید بازی فوق الاده جذاب میشه

  • ترکمنچای همان میرمهناست .

    اول باید بگم که ترکمنچای همون میرمهنا نیست
    ——————————————————–
    از بازیساز هامون هم تشکر میکنم
    مشکلات بازی بیشتر توی انیمیشن ها بود
    یه مشکل دیگه هم توی هوش مصنوعی بازی هست که وقتی اون درخته میاد سمت کاراکتر مشکلی نداره ولی وقتی بهش میرسه هنوز نمیفهمه که رسیده و همچنان انیمیشن راه رفتن رو انجام میده

    توی تریلر وقتی کاراکتر شلیک میکنه میکنه تیراش کلا مستقیم میره و با جهت دید دوربین سینک نیست

    یه پیشنهاد دیگه
    یه GUI ساده اضافه میکردین که وقتی کاراکتر ضربه خورد صفحه رو یکم قرمز کنه که بازیباز بفهمه داره ضربه میخوره

  • خیلی مشکل داره آیا واقعا بازی با این کیفیت ارزش خریدن داره ؟
    گرافیک بازی باید برای کودکان جذاب باشه نه ترسناک!!!

  • سلام به دوستان عزیزم از جمله میلاد سرلکی و علی نجفی عزیز
    بازی جالبی بود ولی چند تا مورد احساس کردم که باید اشاره کنم
    1- این بازی برای سنین کم ، فکر میکنم یک مقدار فشار عصبی بالایی را به گیمر وارد کند آن هم سنین پایین
    2- احساس میکنم اگر اینقدر از محیط دارک استفاده نمی شد بهتر بود .البته این بازی براساس داستانی نوشته شده است که مقتضیاتش این محیط را طلب میکند ولی شاید کمی تغییر محیط برای کاربر ایجاد ارامشی نسبی کند و باعث دلزدگی کاربر مخصوصا با سنین پایین نشود.
    3- البته با این دمو کوتاه نمی توان قضاوت کرد ولی احساس میکنم بازی دچار کمبود گیم پلی های متنوع است که امیدوارم در واقع این طور نباشد.
    بسیار کار خوبی است مخصوصا در حوزه آرت و ایده اصلی این بازی
    به علی نجفی و میلاد سرلکی عزیز و بقیه ی بچه های این شرکت به خاطر ساخت این بازی تبریک می گویم.
    علی ذاکری

  • میثم قربانی
    خیلی باید روش کار کنن.
    حتی اگر برای مخاطبین سنین ۱۲ به پایین هم باشه باید بیشتر روش کار بشه.
    دوربین خیلی پایینه.باید کمی بیاد بالاتر.نه خیلی زیاد ولی باید کمی اوریب تر به محیط باشه.شما وقتی با کاراکتر دشمن ماکس میشی اصلا نمیبینیش دیگه و نمیفهمی تیرهات بهش میخوره یا نه.باید دوربین رو بیارن بالاتر.
    نکته خیلی بد راه رفتن کاراکتره.کدوم انسانی موقع دویدن انقدر تکون میخوره بدنش.کوله پشتیش کلا چپ و راسته.خیلی بد راه میره.کله ادم مگه انقدر موقع دویدن تکون میخوره؟؟؟
    ایشالا که تو نسخه نهایی برطرفش کرده باشن.

    با عرض سلام خدمت آقای قربانی
    در رابطه با دوربین حالت اکشن باید توضیح بدم که برنامه نویس ما به یسری ار مشکلت فنی
    در سینک کردن دو حالت دوربین در انجین داشت که در حالت اکشن قرار بود دوربین مانند بازی گیرز اف وار بشه
    و همین طور از بهبود های گرافیکی میتونم اکستنشنی که برنامه نویس عزیزمون آقای نجفی برا سیستم بامپ در تکسچر ها (train ) نوشته بگم و همینطور افکت های اسلحه و محیط در ورژن فاینال بهتر شده است
    تشکر از دوستان عزیز
    میلاد سرلکی

  • خیلی باید روش کار کنن.
    حتی اگر برای مخاطبین سنین 12 به پایین هم باشه باید بیشتر روش کار بشه.
    دوربین خیلی پایینه.باید کمی بیاد بالاتر.نه خیلی زیاد ولی باید کمی اوریب تر به محیط باشه.شما وقتی با کاراکتر دشمن ماکس میشی اصلا نمیبینیش دیگه و نمیفهمی تیرهات بهش میخوره یا نه.باید دوربین رو بیارن بالاتر.
    نکته خیلی بد راه رفتن کاراکتره.کدوم انسانی موقع دویدن انقدر تکون میخوره بدنش.کوله پشتیش کلا چپ و راسته.خیلی بد راه میره.کله ادم مگه انقدر موقع دویدن تکون میخوره؟؟؟

    ایشالا که تو نسخه نهایی برطرفش کرده باشن.

  • موتور یونیتی موتور قوی ای هست . من الان 4 ماه دارم با این موتور کار میکنم .
    امیدوارم این بازی یه بازی خوب از آب در بیاد .